اورژانس 115 شهر کندر به محض تامین نیرو راه اندازی می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد قربانی، در گفت و گو با یار خراسانی به توانمندی‌های شهر کندر اشاره کرد و ضمن تقدیر از خدمات چهار ساله دولت اظهار داشت: در بحث ایجاد اورژانس 115 در کندر پیگیری‌های لازم توسط مسئولان شهرستان به‌ویژه نماینده مردم خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی انجام‌شده است که به‌محض تأمین نیروی انسانی این بخش راه‌اندازی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

 

,

وی به نبود درمانگاه خدمات بهداشتی در کندر اشاره کرد و افزود: در بحث شبانه‌روزی کردن درمانگاه کندر پیگیری‌های لازم با رئیس شبکه بهداشـت و درمان خلیل‌آباد انجام گرفت تا در صورت امکان با اخذ مجوز، درمانگاه کندر شبانه‌روزی شود.

,

 

,

بخشدار ششطراز با اشاره به فضاهای ورزشی در شهر کندر، تصریح کرد: دو سالن ورزشی در شهر کندر وجود دارد که یک سالن در اختیار آموزش‌وپرورش به جهت استفاده دانش آموزان و سالن دیگر هم در اختیار اداره ورزش و جوانان به جهت استفاده جوانان ورزش‌کار و گروه‌های ورزشی قرار دارد.

,

 

,

وی نبود صنایع تبدیلی و عدم وجود کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی را یادآور شد و بیان کرد: آمادگی همکاری با تمام سرمایه‌گذاران در شهر کندر را داریم و در جهت کمک به آنان، همکاری لازم در واگذاری زمین به در سطح شهر و شهرستان صورت می‌گیرد و دست سرمایه‌گذاران را برای ایجاد کارخانه‌ها کوچک و بزرگ می‌فشاریم.

,

 

,

قربانی در پایان از اقامه اولین نماز جمعه شهر کندر در آینده‌ای نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: با پیگیری‌هایی که صورت گرفت به‌زودی اقامه اولین نماز جمعه شهر کندر با انتصاب امام‌جمعه از سوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی در این شهر برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
بخشدار ششطراز با بیان اینکه اورژانس 115 شهر کندر به محض تامین نیرو راه اندازی می شود، گفت: پیگیری‌های لازم انجام گرفت تا در صورت امکان با اخذ مجوز، درمانگاه کندر شبانه‌روزی شود.