برگزاری مراسم بزرگداشت شهید حججی در خراسان جنوبی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین احمد ملایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفتگو باخاورستان، اظهارکرد: ویژه برنامه بزرگداشت شهید حججی، شهدای مدافع حرم  و میثاق با شهدای گمنام امروز یکشنبه 29 مرداد ماه سال جاری در محل مسجد امام حسین (ع) برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان, خاورستان, ، ,

 

,

حجت الاسلام ملایی با اشاره به آیه "الذین امنوا و هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عند الله"، افزود: «کسانیکه ایمان آوردند و هجرت و جهاد کردند در راه خدا از مال و از خود گذشتند نزد خدا برای آنها مقام بلندی است».

,

 

,

وی، شهادت را گوهری گرانبها دانست که موجب تداوم، ثبات و حفظ امنیت انقلاب اسلامی ایران در مقابل بدخواهان گردیده است، خاطرنشان کرد: خداوند این نعمت بزرگ را نصیب بندگان  مخلص خویش گردیده است و هجرت از زمین خاکی و همنشینی با اولیاء و مقربان درگاه الهی را توفیق  بزرگی دانست که نصیب هر کسی نخواهد شد.

,

 

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی یادآورشد: دشمنان اسلام در پی شکست های مفتضحانه و پی در پی توسط جبهه مقاومت، با اقدامات غیر انسانی سعی در تقویت روحیه شکست خورده خویش دارند که اینگونه اقدامات نشان از استیصال و درماندگی و به شماره افتادن نفس های این درنده خوها دارد که به زودی انشاءالله شجره خبیثه وهابیت و دشمنان اسلام به طور کامل نابود خواهند گشت و جهان اسلام از لوث وجودشان پاک خواهد شد.

,

 

,

حجت الاسلام ملایی یادآورشد: با توجه به ورود شهدای گمنام و عطرآگین شدن فضای استان و ضرورت حفظ روحیه ایثار و شهادت طلبی، مراسم تجدید میثاق با شهدای والا مقام: شهید سرافراز محسن حججی و شهدای مدافع حرم و میثاق با دو شهید گمنام میهمان استان، امروز بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام حسین (ع)  با حضور مردم شهید پرور، قدر شناس و بصیر بیرجند برگزار خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: ویژه برنامه بزرگداشت شهید حججی، شهدای مدافع حرم و میثاق با شهدای گمنام امروز یکشنبه 29 مرداد ماه سال جاری در محل مسجد امام حسین (ع) برگزار خواهد شد.