36 پروژه بااعتباری بالغ‌بر 48 میلیارد ریال در خلیل‌آباد به بهره‌برداری می‌رسد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی شاکری در گفت‌وگو با یار خراسانی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دولتمردان شهید و تبریک هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت در سال جاری با توجه به استقرار دولت دوازدهم با رویکردی جدید برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

 

,

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شتاب بیشتر خدمت برای مردم در حوزه‌های مختلف به‌ویژه رفع مشکلات معیشتی، توسعه متوازن امکانات و اعتبارات در نقاط مختلف کشور و برقراری عدالت در موضوعات مختلف از رویکردهای جدید دولت تدبیر و امید خواهد بود.

,

 

,

فرماندار خلیل‌آباد بابیان اینکه دولت یازدهم علی‌رغم تمام مشکلات و محدودیت‌های اقتصادی و مشکلات داخلی و خارجی که گریبان گیر آن بود کارنامه قابل قبولی دارد، تصریح کرد: دولت یازدهم تمام تلاش خود را برای ارائه خدمت به کار گرفت.

,

 

,

وی با تأکید بر اینکه رأی مجدد مردم به تدبیر دولت دوازدهم، وظیفه همه دولتمردان را سنگین‌تر کرد، گفت: امیدواریم بتوانیم خادمان صدیقی برای مردم باشیم.

,

 

,

35 درصد اعتبارات هفته دولت در سال 96 به دهیاری‌ها تعلق دارد

, 35 درصد اعتبارات هفته دولت در سال 96 به دهیاری‌ها تعلق دارد,

 

,

شاکری همچنین در ادامه عنوان کرد: پروژه‌های هفته دولت سال جاری در شهرستان خلیل‌آباد در حوزه‌های مختلف شهری، شهرداری‌ها، علوم پزشکی، شبکه بهداشت و درمان، جهاد کشاورزی، شرکت توزیع برق، دهیاری‌ها، اداره کل نوسازی مدارس، بهزیستی و کمیته امداد به بهره‌برداری می‌رسد.

,

 

,

وی از افتتاح 36 عنوان پروژه در شهرستان خلیل‌آباد خبر داد و تأکید کرد: در هفته دولت بیش از 36 پروژه بااعتباری بالغ‌بر 48 میلیارد و 512 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

,

 

,

این مقام مسئول بابیان اینکه بیشترین اعتبارات با 16 میلیارد و 880 میلیون ریال به دهیاری‌ها تعلق دارد، ابراز کرد: اختصاص این میزان اعتبار به دهیاری‌ها نشان‌گر توجه دولت به مناطق کمتر برخوردار و روستایی است.

,

 

,

وی 35 درصد اعتبارات هفته دولت 96 را متعلق به دهیاری‌ها دانست و اظهار کرد: شرکت توزیع برق با 20 درصد اعتبارات و بالغ‌بر 9 میلیارد و 872 میلیون ریال و جهاد کشاورزی با بیش از هفت میلیارد ریال و 15 درصد اعتبارات جایگاه بعد را در پروژه‌هایی دارند که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

,

 

,

شاکری در پایان بابیان اینکه در هفته دولت مسئولان باید بیشتر در جمع مردم حضور پیدا کنند و از ظرفیت رسانه‌ها برای بیان عملکرد و خدمات چهارساله دولت یازدهم استفاده کنند، خاطرنشان کرد: پروژه‌های خوبی در حوزه بهداشت و درمان و گازرسانی به روستاهای کویر و آب‌رسانی به روستاها در طول سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد که از موفقیت‌های چشمگیر دولت یازدهم بود.

,

انتهای پیام/

]
فرماندار خلیل‌آباد از افتتاح 36 پروژه بااعتباری بالغ‌بر 48 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در خلیل‌آباد خبر داد و گفت: بیشترین اعتبارات با 16 میلیارد و 880 میلیون ریال به دهیاری‌ها تعلق دارد.