کشف محموله قاچاق ۴۰۰ میلیون ریالی در ارومیه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،مهم ترین رخداد های پلیسی آذربایجان غربی طی روزهای گذشته به شرح زیر است :

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

*کشف کالای قاچاق در ارومیه

,

سرهنگ حسین صمدپور از  کشف کالای قاچاق به ارزش ۴۰۰میلیون ریال خبرداد و گفت :در پی کسب خبری مبنی بر بارگیری کالای قاچاق توسط یک دستگاه اتوبوس مورد بررسی قرار گرفته و به هنگام بارگیری توقیف شد .

,

وی افزود : در بازرسی از این اتوبوس ۴هزار قلم انواع مواد غذایی و ۴۱توپ البسه قاچاق کشف و ضبط شد.

,

فرمانده دانتظلمی ارومیه تصریح کرد : برابر اعلام کارشناسان امر،ارزش ریالی کالاهای مکشوفه۴۰۰میلیون ریال برآورد شده که در این راستا یک متهم دستگیر و جهت تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی گردید.

,

*برخورد سواری و تریلی ۳ کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت

,

سرهنگ عباس فرمانی از برخورد شدید دودستگاه سواری و تریلی در محور شوط و ماکو خبرداد و گفت : ماموران پلیس راه از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، از وقوع یک فقره تصادف در محور “خوی – چایپاره” مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند که این تصادف بین دو دستگاه پیکان و تریلی رخ داده بود

,

وی با اشاره به اینکه در این حادثه، راننده و ۲ نفر از سرنشینان خودرو پیکان در دم فوت شدند، افزود: ۲ سرنشین دیگر سواری نیز که به شدت مجروح شده بودند به کمک عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

,

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در خاتمه خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس راه، علت این حادثه را انحراف به چپ از سوی راننده پراید اعلام کردند

,

 

]
کالای قاچاقی به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در ارومیه کشف و ضبط شد.