اجرای نمایش «آهای تو دیگه کی هستی؟» در تالار هنر اصفهان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرمان زنان؛ به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، نمایش «آهای تو دیگه کی هستی» به نویسندگی و کارگردانی اسدالله اسدی از ۲۸ مرداد ویژه نوجوانان به روی صحنه اجرا رفته و تا 12 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان زنان,

«آهای تو دیگه کی هستی؟» جستجویی است که بر پایه فهم تازه نوجوان از جهان های تازه شکل می گیرد و کوشیده به مفاهیمی چون نیکی و بدی از منظری تازه بنگرد و این پرسش را مطرح کند که آیا در مقابل رفتار نیک به دیگری، باید انتظار نیکی داشت یا ممکن است پاسخ به عمل نیک ما بدی هم باشد؟

,

این نمایش را می توان اقتباسی از یکی از داستان‌های کتاب “جوامع الحکایات و لوامع روایات” اثر محمد عوفی و کتاب «ببر دیوانه و مرد فرزانه» نوشتۀ قطب‌الدین صادقی به شمار آورد.

,

در این نمایش بیژن گنجعلی، شهران باقری، مهدی فدایی، امین طاهری، مهراد باقری، حمید اکبری، حمید کرد سیچانی، سینا فاضلی، علیرضا خدری، مهدی بصراوی و سهیلا توکلی به ایفای نقش می پردازند.

,

علاقه مندان برای دیدن این نمایش می توانند با تهیه بلیط از سایت نوای مهر تا ۱۲ شهریورماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به سالن اصلی تالار هنر اصفهان مراجعه کنند.

,

انتهای پیام/ 

]
نمایش «آهای تو دیگه کی هستی؟» به کارگردانی اسدالله اسدی از ۲۸ مرداد تا ۱۲ شهریور در تالار هنر اصفهان روی صحنه می رود.