اعزام 260 نفر از دانش آموزان بیجار به اردوی راهیان نور
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بیجار بام ایران ، حجت الاسلام علی مرادی در مراسم بدرقه این دانش آموزان در سالن شهید رحمانی با تسلیت فرا رسیدن شهادت امام جواد(ع) اظهار داشت: ضد انقلاب در ابتدای تشکیل انقلاب اسلامی به جنایت های فراوانی در خطه شمالغرب کشور دست زدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیجار بام ایران,

وی با بیان اینکه داعش دست پرورده ضد انقلاب و دولت غاضب اسرائیل است ، افزود: هدف از برگزاری این اردوی راهیان نور آشنایی دانش آموزان با اهداف والای انقلاب و رشادت های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس است.

,

امام جمعه بیجار در ادامه به ارزش شهید و شهادت در فرهنگ اسلام اشاره کرد و بیان داشت: شهدا ار ارزش و قداست خاصی در نزد خداوند متعال برخوردار هستند به نحوی که در هنگام شهادت احتیاج به غسل و کفن ندارند و در نزد خداوند روزی می گیرند.

,

وی خاطر نشان کرد: شهدای م در راه جهاد و دفاع از میهن اسلامی خود از بزرگترین سرمایه وجودی خود یعنی جان و مالشان گذشتند و نگذاشتند یک وجب از ایران اسلامی به دست بیگانگان بیفتد.

,

در ادامه این مراسم فرمانده سپاه بیجار نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء گفت: 260 نفر از دانش آموزان شهرستان بیجار که متشکل از 100 دانش آموز پسر و 160 نفر دانش آموز دختر هستند با 6 دستگاه اتوبوس به مدت دو روز از یادمان های دوران دفاع مقدس در شهرستان مریوان و بانه بازدید می کنند.

,

وی تصریح کرد: این تعداد دانش آموزان در روز دوم با حضور در شهرستان سنندج از باشگاه افسران و یادمان دوران دفاع مقدس بازدید و سپس با حضور در محل برگزاری نمایشنامه مردان آسمانی با ارزش های دوران دفاع مقدس آشنا می شوند.

,

عسکری یادآور شد: اردوی راهیان نور بهترین ابزار فرهنگی در مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان است.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
صبح امروز با بدرقه مسئولان 260 نفر از دانش آموزان دختر و پسر مقطع دبیرستان های بیجار با 6 دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان نور شمالغرب کشور اعزام شدند.