کشف بیش از ۷۰ کیلوگرم مواد مخدر در قزوین
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مهدی محمودی فرمانده انتظامی استان قزوین در گفت‌وگو باشاخص، از کشف ۷۴ کیلو و ۳۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک با دستگیری دو سوداگر مرگ طی دو عملیات پلیسی در این استان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: در پی کسب خبر از منابع مردمی و انجام کار اطلاعاتی مبنی بر انتقال مقادیری موادمخدر توسط فردی از استان فارسبه استان قزوین، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفتا و ماموران با برنامه ریزی و هماهنگی مقام قضای وارد عمل شدند.

,

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: ماموران پس از استقرار در محورهای مواصلاتی و کنترل تردد خودروها، موفق به شناسایی خودروی کامیون بنز حامل موادمخدر در ورودی بوئین زهرا شده و آن را متوقف کردند.

,

محمودی تصریح کرد: در بازرسی از خودرو که حامل بار پیاز بود مقدار ۴۹ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و یک نفر نیز در این خصوص دستگیر شد.

,

وی ادامه افزود: در عملیاتی دیگر پس از کسب خبر مبنی بر اینکه فردی به هویت معلوم که در امر تهیه و توزیع موادمخدر در استان فعالیت می‌کند قصد خرید مقادیری مواد مخدر از استان تهران و انتقال آن را به قزوین را دارد در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر استان قرار گرفت.

,

محمودی در ادامه بیان کرد: ماموران اداره عملیات ویژه با انجام مراقبت های ویژه ، متهم را پس از ورود به منزل دستگیر و در بازرسی از منزل و خودروی متهم مقدار ۲۵ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

,

فرمانده انتظامی استان در پایان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 74 کیلو و 300 گرم موادمخدر از نوع تریاک با دستگیری دو سوداگر مرگ طی دو عملیات پلیسی در این استان خبر داد.