مهمترین آسیب، روحانیت زدایی در برنامه های دینی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شمیم ماهنشان، حجت الاسلام زاهدی پور در مراسم همایش ائمه جمعه و جماعات اظهارداشت: مهمترین آسیب در امر ولایتمداری و مسائل دینی جدایی روحانیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شمیم ماهنشان,

وی با بیان اینکه در برنامه های دینی، مسائل اجتماعی و سیاسی می خواهند روحانیت را حذف و جایگاه ان را کم رنگ کنند، افزود: کسی که دین را از مسائل سیاسی جدا کند، همان کار بت پرستی را انجام می دهد.

,

امام جمعه شهرستان ماهنشان با تاکید بر اینکه اگر برنامه های بسیج در مساجد اجرا شود نتیجه بخش تر خواهد شد، گفت: کسی که با بسیج مخالف است با اسلام و قران هم مخالف، خطار کار و خیانت کار است چرا که برنامه های بسیج در راستای اسلام و قرآن حرکت کرده و   به انقلاب و نظام اسلامی اقتدار می بخشد.

,

حجت الاسلام زاهدی پور با بیان اینکه در برخی از نقاط خادمین و … خواسته یا ناخواسته جوانان را از مساجد دور می کنند ، اظهار داشت: با دور کردن جوانان از مساجد، آنها را از مسائل اجتماعی و دینی هم دور می کنیم، و کسانیکه مردم و جوانان را از مساجد دور می کنند تابع هوای نفس بوده و مهمترین آسیب را به جامعه وارد می کنند.

,

وی با اشاره به بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری، افزود: اسلام منهای روحانیت، اسلام آمریکایی است و به فرموده امام راحل آمریکا شیطان بزرگ است.

,

امام جمعه شهرستان ماهنشان تصریح کرد: عده ای می خواهند در برنامه هایی حتی برنامه های معنوی و مذهبی از جمله نماز جماعات، دسته های عزاداری و….حضور روحانیت را حذف و کم رنگ کنند بنابراین اینگونه ترویج برنامه های دینی و فرهنگی بدون حضور روحانیت عین بت پرستی است.

,

حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به اوضاع مساجد شهرستان ماهنشان گفت: در خود شهر ماهنشان تعداد مسجد نه کم و نه زیاد است به نسبت تعداد جمعیت و محیط جغرافیایی ان خوب است اما در برخی از از روستاها مساجد آن تخریب شده و نیاز به حضور جوانان است.

,

وی افزود: باتوجه به ساخت و احداث مساجد بهتر است جوانان وارد میدان شده تا ساخت و بهسازی مساجد را براساس معماری اسلامی طراحی و احداث کنند چرا که در شهرستان ماهنشان برخی مساجد بر اساس شهر سازی و معماری اسلامی طراحی و ساخته نشده است.

,

امام جمعه شهرستان ماهنشان ضمن تسلیت سالروز شهادت امام جواد ع تاکید کرد: از حضور جوانان در مساجد استفاده شود، خوش خلقی، خوش تیپی و خوش زبانی باعث می شود جوانان جذب برنامه های فرهنگی و مساجد شوند پس بهتر است خادمین و هیئت امنای مساجد این نکات را رعایت کنند.

,

انتهای پیام/

]
امام جمعه شهرستان ماهنشان با بیان اینکه کوتاهتر از دیوار روحانیت دیواری نیست، گفت: امروزه مهمترین آسیب در برنامه های دینی -با ایجاد جو، وقت نیست، حوصله نیست و … – رواحنیت زدایی است.