جزییات دار زدن دو دختر توسط پدر در شهرضا
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، سرهنگ امیرخانی فرمانده انتظامی شهرضا در گفت‌وگو با ایسنا با تایید این حادثه جزییات آن را تشریح کرد و گفت: چند روز پیش در پی تماس مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 این شهرستان مبنی بر قتل دو برادر زاده‌اش اکیپ گشت این فرماندهی به محل اعزام شد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,


وی افزود: پس از اعزام ماموران به محل حادثه که باغی متروکه در حومه شهر بود ماموران با جسد دو دختر خردسال 7 و 12 ساله و جسد مردی که حلق‌آویز شده بودند، رو به‌رو شدند.

فرمانده انتظامی شهرضا در خصوص جزئیات بیشتر این حادثه گفت: متهم به قتل پس از قتل دو دختر خردسال خود اقدام به خودکشی کرده بود.

امیرخانی تصریح کرد: در پی وقوع این حادثه عموی کودکان برای تحقیقات به پلیس آگاهی احضار شد و به ماموران گفت که از مدتی پیش میان برادرم و همسرش اختلاف وجود داشت به طوری که همسرش تصمیم گرفته بود طلاق بگیرد و همراه دو دختر هفت و دوازده ساله‌اش به نام‌های نگین و نگار به خانه پدری‌اش در یکی از شهر‌های جنوب استان فارس رفته بود.

وی ادامه داد: متهم به قتل در روز حادثه با برادر خود تماس گرفته و می‌گوید دیگر نمی‌تواند به زندگی ادامه دهد و همچنین در خلال صحبت‌های خود به قتل دو دخترش اعتراف و عزم خود مبنی بر قصد خودکشی را اعلام می‌کند.

امیرخانی افزود: پرونده این قتل در پلیس‌آگاهی شهرستان در حال پیگیری است. 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
مردی در پی اختلاف با همسرش پس از دارزدن دو دختر خردسالش در باغی متروکه در اطراف شهرستان شهرضا خود را حلق‌آویز کرد.