وزرای دولت دوازدهم در قبال وعده ها و مطالبات به حق مردم پاسخگو باشند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک،سید حمیدرضا کاظمی، رئیس مجمع نمایندگان لرستان با اشاره به اینکه کابینه دولت دوازدهم معتدل و کاردان هستند اظهار داشت:با توجه به فضای جدیدی که در دولت بوجود آمده و تعامل خوبی که بین قوای مقننه و مجریه وجود دارد به آینده امیدواریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک, ،,

 

,

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس براساس کاردانی،تخصص و تعهد به وزرای مورد نظر رای اعتماد می دهند، افزود: براساس جلساتی که به صورت مستقیم در رسانه ها وتلویزیون از بهارستان پخش شد،نمایندگان موافق ومخالف و وزیر برنامه های خود را تشریح کردند و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اعتماد به 16وزیر پیشنهادی بستر جدیدی را برای کار وتلاش و محرومیت زدایی توسط دولت دوازدهم فراهم کردند.

,

 

,

کاظمی ادامه داد: وزیر نیرو تنها وزیر پیشنهادی بود که نمایندگان مجلس به دلیل چالش های بزرگی که در حوزه آب و سد سازی وجود دارد نتوانست از مجلس رای اعتماد بگیرد.

,

 

,

وی تاکید کرد: مجمع نمایندگان لرستان در قبال وزرای پیشنهادی،مسائل ومشکلات حوزه انتخابیه خود را به  آنها اطلاع رسانی کرده وامیدواریم در صورتی که حالا کابینه دولت دوازدهم تشکیل شده وزرا به وعده های خود و مطالبات به حق مردم پاسخ دهند.

,

 

,

نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس یادآورشد: توجه به معیشت مردم،معضل بیکاری و تخصیص حق آبه لرستان از مهمترین مطالبات مجمع نمایندگان استان از وزرای دولت دوازدهم است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
رئیس مجمع نمایندگان لرستان گفت: نمایندگان مجلسبه وظیفه قانونی خود در قبال رای اعتماد دادن به وزرا اقدام کردند حالا نوبت دولت که به با تلاش و کوشش از مناطق محروم،محرومیت زدایی کند.