مراسم استقبال از شهید اندرواژ در دیر برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مطاف24  سرهنگ پاسدار میرزا احمدی صبح امروز در حاشه این آیین در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: شهید مهدی اندرواژ در طول دوران دفاع مقدس به جبهه نبرد رفت و در کنار تبلیغ و ارشاد به عنوان رزمنده و مبارزی نستوه و خستگی‌ناپذیر به انجام وظیفه پرداخت و سرانجام در تاریخ 4/10/65 در منطقه‌ی عملیاتی "ام‌الرصاص" هنگام عملیات کربلای 4 شربت شهادت نوشید و به خیل عاشقان الله پیوست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مطاف24,

وی افزود: هویت شهید مهدی اندرواژ که قرار بود در جمع 13 شهید خوشنام دفاع مقدس در استان بوشهر تشیع شود پس از گذشت 31 سال از شهادتش شناسایی شد و عصر امروز در شهر بردستان به خاک سپرده خواهد شد.

,

, ,

احمدی گفت: همه ما باید پیروی از تفکرات شهیدان را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

,

فرمانده سپاه ناحیه سید الشهداء (ع) شهرستان دیر در ادامه مادران شهدا را الگو و نمونه زیبای صبر و استقامت معرفی کرد و اظهار داشت: مادران شهدا چون فرزندانشان حسین‌ وار در راه اعتلای کلمه الله به شهادت رسیدند آنها هم زینب‌وار پیام رسان شهدا به جامعه هستند و جایگاهی بی‌بدیل نزد مردم دارند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: این نظام مقدس جمهوری اسلامی امانتی است که شهیدان و امام شهیدان برای ما گذاشتند و از ما انتظار دارند که در حفظ این امانت کوشا باشیم.

,

انتهای پیام/

]
مراسم استقبال از شهید مهدی اندرواژ با حضور گسترده مردم در شهر دیر برگزار شد.