یادواره شهدای اهل سنت سیلوانا در راژان ارومیه برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سیلوانا نیوز، یادواره شهدای اهل سنت سیلوانا بمناسبت گرامیداشت شهدای پیشمرگان کُرد مسلمان  و تجلیل از یاد و خاطره ی ۱۲۰۰۰ شهید بزرگوار استان آذربایجان غربی با حضور پرشور مردم سی و یکم مردادماه  در مسجد محمد رسول الله راژان ارومیه برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیلوانا نیوز,

یادواره شهدای اهل سنت سیلوانای ارومیه با حضور پر شور اهالی بومی منطقه و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بصورت جالب نمایشی ؛در قالب دفاع پیشمرگان کُرد مسلمان از خاک ایران عزیز اسلامی و تجلیل از مقام شاخص شهدا برگزار گردید .

,

حجت الاسلام و المسلمین میرزایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی ۳ حمزه (ع) در این مراسم گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثمره خون گرانبهای شهدای بالامقام است که جان خود را تقدیم اسلام و انقلاب کرده اند، خوشبختانه امروز توفیق یافتیم که در کنار سایر مسئولان و خانواده های گرانقدر شهدای بخش سیلوانا ، این مراسم باشکوه را در آخرین روز مردادماه  همزمان با روز مسجد برگزار نماییم و باید بگوییم که شهدا ثمره ارزشمند مساجد هستند که مردانه برای دفاع از خاک و میهن اسلامی مان جهاد کردند و جان عزیزشان را تقدیم انقلاب نمودند.
ایشان در ادامه افزود : امروز آمده ایم به همراه خانواده های معزز شهدای بخش سیلوانا ،یاد و خاطره ی بیش از ۱۸۰ شهید بزرگوار بخش سیلوانا را که خون خود را  تقدیم انقلاب و امام کرده اند گرامی  بداریم .

,
,

وی تصریح کرد : امروز این پایداری و آرامش ایران اسلامی در منطقه مدیون خون همین شهدای گرانقدر ، در دنیای ناامن کنونی است.

,

حجت الاسلام والمسلمین سرایی نماینده ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی بعنوان سخنران اصلی مراسم گفت :شاید امروز کشورهایی ، ما را تحریم کرده اند اما باید بگوییم که تحریم برای ایران اسلامی ، امروزی نیست بلکه سالهاست که رزمندگان و شهدای انقلاب اسلامی با آن مواجه هستند همانطور که دیدیم آمریکا در همان اوایل انقلاب تمام امکانات و سلاحهای پیشرفته را در اختیار دشمنان ایران اسلامی قرار داد اما به برکت خون پاک شهدا و جانفشانی های رزمندگان ایران اسلامی توانستیم سربلند بیرون بیاییم و بر دشمنان پیروز گردیم.

,

وی دفاع از انقلاب و دستاوردهایش را وظیفه ی همه و بخصوص جوانان عزیز عنوان داشت .

,

حجت الاسلام و المسلمین سرایی شهدای پیشمرگان کُرد مسلمان را اینگونه معرفی کرد : پیشمرگان کُرد مسلمان در دفاع از میهن و سرزمین عزیز ایران اسلامی هم پای دیگر برادران دینی و ملی خود فداکاری ها کردن و جان فدای نظام ، مردم و انقلاب اسلامی نمودند.

,

مراسم با اجرای گروههای نمایشی حوزه بسیج سیلوانا  ؛ شعر خوانی حاج عمر حاتمی و دکلمه زیبای دختر شهید ملاعظیم مشهور زاده به پایان رسید.

,

انتهای پیام/

,

 

]
یادواره شهدای اهل سنت سیلوانا بمناسبت گرامیداشت شهدای پیشمرگان کُرد مسلمان و تجلیل از یاد و خاطره ی ۱۲۰۰۰ شهید بزرگوار استان آذربایجان غربی با حضور پرشور مردم سی و یکم مردادماه در مسجد محمد رسول الله راژان ارومیه برگزار شد .