دیدار امام جمعه زابل با نماینده ولى فقیه در استان گلستان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری اوشیدا:  حجت الاسلام والمسلمین کیخا امام جمعه دارالولایه سیستان در این دیدار صمیمى به بیان خلاصه اى از فعالیت فرهنگى و مذهبى صورت گرفته در منطقه سیستان پرداخت و افزود : سیستان از حیث فرهنگى و علمى درحال رشد و پیشرفت می باشد و سطوح عالى حوزه درپایه هفت تا ده در حوزه علمیه دارالولایه تدریس می شود .

خطیب نماز جمعه سیستان از بذل توجه ویژه آیت الله نور مفیدى به حسینیه سیستانى ها تقدیر و تشکر نمود و اظهار داشت: شما نقش پدر معنوى براى همه اقوام مختلف ساکن در گلستان را دارید.

آیت الله سید کاظم نور مفیدى ضمن خوش آمدگویى و تشکر از حضور حجت الاسلام والمسلمین کیخا در جهت بازدید از وضعیت سیستانى هاى مقیم گلستان، براى ایشان آرزوى سلامت و توفیق خدمت روز افزون از درگاه ایزد متعال خواستار شد و عنوان داشت: نقش یک عالم روحانى به مثل یک پدر براى کل خانواده است و اگر ما بعنوان یک روحانى توجه به این موضوع داشته باشیم که چه هستیم، چه می کنیم و کجا نشسته ایم این مبنا و این نگاه مسلما بسیار تاثیر گذار است.

انتهای پیام /

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
,
,
,
,
,
]
شامگاه دوشنبه سى ام مرداد ماه امام جمعه منطقه سیستان در معیت جمعى از سران و بزرگان طوایف سیستانى هاى مقیم گلستان با نماینده ولى فقیه در استان گلستان، امام جمعه شهر گرگان و نماینده مجلس خبرگان رهبری با حضور در دفتر ایشان دیدار و گفتگو نمودند.