تعامل شهرداری با نیروی انتظامی، بستر ساز جامعه ای امن برای شهروندان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پاپایا، با هدف افزایش تعامل و همکاری در بین سازمان ها و نهاد های مختلف دولتی و امنیتی، فرماندهی انتظامی این شهرستان با شهردار نیکشهر دیدار و گفت و گو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاپایا,

شهردار نیکشهر در این دیدار با تاکید بر اهمیت همکاری بین سازمان ها و ادارات مختلف شهرستان، اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز کشور نتیجه تلاش شبانه روزی و رشادت های نیروهای جان بر کف پلیس است.

,

فریبرز باور افزود: فراهم ساختن آرامش و امنیت در کنار افزایش ضریب اعتماد عمومی، نشاط و پویایی جامعه بهترین پاداش به این خدمت صادقانه پلیس و ثمره مجاهدت و تلاش شبانه روزی ماموران خدوم انتظامی است.  

,

سرهنگ  غلامرضا بزی نیز در این دیدار با اشاره به مهمترین وظیفه پلیس در جامعه، گفت: ایجاد امنیت در خور شأن مردم یکی از اصلی ترین اهداف نیروی انتظامی است زیرا هیچ چیز به اندازه آسایش و امنیت برای مردم اهمیت ندارد.

,

وی افزود: هدف دستگاه های دولتی به ارمغان آوردن جامعه ای آرام و ایمن برای شهروندان بوده و تعامل شهرداری با نیروی انتظامی نیز اقدامی در راستای تحقق این هدف والا و مهم می باشد.  

,

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر با اشاره به نقش شهرداری ها در افزایش انضباط عمومی و آرامش شهروندان، بیان کرد: بی شک میتواندر سایه حمایت های همیشگی شهرداری و شورای شهر بر مشکلات فائق آمده و با استمرار این حمایت ها و تلاش مستمر پلیس، شهری امن، پاک ، سالم و عاری از ناهنجاری خواهیم داشت.  

,

وی با تاکید بر اینکه ماموریت نیروی انتظامی و شهرداری به نوعی با هم آمیخته است، خاطرنشان کرد: شهرداری و پلیس دو نهاد خدمات رسان در جامعه هستند که نتیجه تعامل این دو دستگاه ارتقای انضباط اجتماعی در جامعه است.

,

بزی ادامه داد: نتیجه اقدامات نیروی انتظامی  از ابتدای انقلاب تاکنون به روشنی نشان داده که علاوه بر حضور فیزیکی پلیس، اقدامات فرهنگی یکی از راهبردهای موثر در امنیت جامعه است.

,

وی در پایان با تقدیر از همه مسئولین و مردم شهرستان نیکشهر برای همکاری خوب با نیروی انتظامی، تصریح کرد: امروزه تمام نهادهای اجتماعی در تولید و ارتقای امنیت نقش دارند و نیروی انتظامی تمام دستگاه ها را در برقرای امنیت سهیم می داند که در همین راستا اقدامات مسئولین و مردم شهرستان نیکشهر قابل تقدیر است.
 

,
,

انتهای پیام/

]
فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر گفت: ماموریت پلیس و شهرداری به نوعی با هم آمیخته بوده و تعامل این دونهاد باهم، بستر ساز جامعه ای امن برای شهروندان است.