سوت آغاز به کار پنجمین دوره شورای اسلامی اردل به صدا در آمد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  هفت چشمه، محمد نوذری فرماندار شهرستان اردل در  مراسم تحلیف منتخبین پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا شهرستان اردل گفت: رای مردم امانتی است که به دست شما سپرده شده است و باید تلاش کنید تا با تلاش مطلوب در زمینه تصویب طرح‌ها و راهگشایی از مسائل و مشکلات مردم، پاسدار رای ملت باشید.

وی افزود: انتظار این نیست که اعضای شورا دارای تخصص در همه زمینه‌ها باشند بلکه مشاوره‌گرفتن از نیروهای توانمند در حوزه‌های مختلف می‌تواند کمک شایانی به اعضای شورا کرده و بر توفیق آن بیافزاید.

فرماندار اردل با اشاره به جایگاه و منزلت اجتماعی تک تک اعضای شورای شهر، خاطرنشان کرد: دانش، آگاهی و تسلط شما به کار شما خواهد آمد و می‌توانید از این ظرفیت خودتان در بهترین شکل ممکن در مسیر رفع مشکلات شهر و تدبیر در حوزه امور مختلف استفاده کنید.

وی گفت: ما در فرمانداری اردل آمادگی خودمان را برای تعامل حداکثری با شورای پنجم اعلام می‌کنیم.

وی بیان داشت: امروز در کنار همکاران خود در فرمانداری مراسم تحلیف و سوگند را برگزار خواهیم کرد و ترکیب هیأت رئیسه سنی را انتخاب و انتخاب هیأت رئیسه اصلی را نیز در دستور کار داریم و در نهایت جلسه رسمی را برای انتخاب شهردار به عزیزان شورای شهر می‌سپاریم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هفت چشمه,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
مراسم تحلیف منتخبین پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهرستان اردل همزمان درفرمانداری وبخشداری های شهرستان برگزار و اعضای شورا همزمان با کل کشور از صبح امروز کار خود را آغاز کردند.