مخالفت مقاومت با دخالت جان کری
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، ادامه حملات ددمنشانه هوایی و توپخانه رژیم صهیونیستی به غزه، اذعان رسانه های این رژیم به وخامت حال نظامیان زخمی شده و مخالفت مقاومت فلسطین با میانجی گری آمریکا از مهمترین اخبار غزه است. 

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
 
,
 منابع فلسطینی اعلام کردند: حملات هوایی و گلوله باران توپخانه ای مانع رسیدن تیم های امدادی به خزاعه می شود. 
,
 
,
جان کری پس از دیدار با ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: در تلاشها برای برقراری آتش بس در غزه پیشرفتهایی به دست آمده است. 
,
 
,
از سوی دیگر شبکه المیادین از سفر جان کری وزیر خارجه آمریکا از رام الله به فلسطین اشغالی برای دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر داد. 
,
 
,
خبر دیگر اینکه، ابومجاهد سخنگوی گردانهای قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین به درگیری مقاومت با نظامیان اشغالگر در خزاعه اشاره کرد و افزود: نقش آمریکا به عنوان میانجی هرگز قابل قبول نیست، زیرا واشنگتن حامی قوی اشغالگران است.تشکیلات خودگردان باید همکاری امنیتی با دشمن را متوقف کند. 
,
 
,
این در حالی است که مقاومت فلسطین به موشکباران مناطق اشغالی در پاسخ به جنایات وحشیانه صهیونیستها ادامه می دهد. 
,
 
,
رادیو رژیم صهیونیستی نیز از بستری شدن 137 نظامی این رژیم در بیمارستانهای فلسطین اشغالی و وخامت وضع جسمانی چهار نفر از آنها خبر داد.
,
منبع: مهر
,
انتهای پیام/
]
شبکه المیادین از سفر جان کری وزیر خارجه آمریکا از رام الله به فلسطین اشغالی برای دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر داد.