دستگیری عاملان درگیری دیروز در شوش
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایسنا، سرهنگ سیدمحمد صالحی در تشریح این خبر اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک مورد درگیری در شوش بلافاصله عوامل انتظامی، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: ماموران با حضور در محل درگیری مشاهده کردند، تعدادی افراد با یکدیگر درگیر شده که پیش از حضور عوامل انتظامی، عوامل درگیری از محل متواری شدند و دو نفر مجروح به مرکز درمانی منتقل شده که یکی از مجروحان به علت جراحات وارده فوت کرده است.
,
 
,
فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: به دلیل حساسیت موضوع، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و پس از هماهنگی قضایی با بررسی‌های فنی و اقدامات پلیسی و نیز اخذ اظهارات شاهدان، عوامل حاضر در این نزاع دسته جمعی شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
,
 
,
صالحی با اشاره به اهمیت موضوع و انعکاس وسیع آن در بین شهروندان و افکار عمومی عنوان کرد: با پیگیری عوامل انتظامی، مخفیگاه متهمان شناسایی و در یک اقدام مشترک و هماهنگ شده در کمتر از هفت ساعت از وقوع قتل، تعداد 4 متهم دستگیر که بلافاصله برای تحقیقات اولیه به پلیس آگاهی منتقل شدند.
,
 
,
وی در پایان با بیان این‌که یکی از متهمان که جوان 20 ساله‌ای است در تحقیقات پلیس به قتل نوجوان 15 ساله در درگیری روز گذشته اعتراف و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی عنوان کرده است، افزود: یک قبضه سلاح شکاری از قاتل کشف که پس از تکمیل پرونده مقدماتی متهمان به دادسرا ارجاع می‌شوند.
]
جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری عاملان درگیری منجر به قتل در کمتر از هفت ساعت توسط عوامل پلیس آگاهی شوش خبر داد.