پسر شهردار مدیرعامل مس سونگون شد/ احتمال فروش امتیاز تیم فوتبال
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از آناج، حامد نجفی با حکم رئیس کمیته راهبردی ورزش مس ایران به عنوان سرپرست باشگاه مس سونگون معرفی شد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, آناج,
 
,
این مراسم در دفتر باشگاه مس سونگون در تبریز برگزار گردید و اعضاء هیئت مدیره باشگاه مس سونگون آقایان شهبازی و شاهین فر نیز حضور داشتند و با قرائت حکم انتصاب آقای نجفی به عنوان سرپرست باشگاه، ایشان رسما کار خود را آغاز کردند.

این معارفه با حضور شهردار محترم شهرستان ورزقان جناب دکتر رحمتی انجام شد.

باشگاه مس سونگون در اردیبهشت ماه 1389 با مدیریت عاملی حبیب سلیمی آغاز به کار نمود و در سال 91 علی اصغر حسن خانی به عنوان مدیرعامل باشگاه منصوب گردید. امروز نام آقای حامد نجفی به عنوان سومین مدیرعامل در تاریخ باشگاه مس سونگون ثبت شد.

مدیرعامل جوان مس سونگون اعلام کرده است که برنامه های خوبی در فصل جاری دارد و شنیده ها حاکی از این می باشد که وی در اولین اقدام بعد از مذاکراتی که با مدیران شهرداری داشته است در حال خرید امتیاز تیم فوتسال شهرداری است.

آخرین اخبار از وضعیت خرید امتیاز این تیم، جلسات فشرده ای مابین مدیرعامل دو باشگاه برگزار شده است و شنیده ها از انتخاب میر معصوم سهرابی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتسال مس خبر می دهد.

همچنین صحبت هایی در خصوص فروش امتیاز تیم فوتسال مس سونگون به گوش می رسد. گفته می شود هدف مدیر عامل جدید باشگاه مس از این کار، بستن تیمی قوی برای قهرمانی در سال آینده مسابقات فوتسال است.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
حامد نجفی پس از حسن خانی سومین مدیرعامل باشگاه مس سونگون شد.