افزایش فرصت های شغلی در روستاها از مهاجرت به شهرها جلوگیری می کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی آفتاب ری، علی اصغر احمدی معاون سیاسی وزیر کشور در حاشیه مراسم افتتاح پروژه های شهرستان ری گفت: عدالت اجتماعی دولت در روستاها کاملا رعایت شده است و در روستایی که اکنون حضور داریم دارای عمده امکانات شهری است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از پایگاه خبری تحلیلی , آفتاب ری, ، علی اصغر احمدی معاون سیاسی وزیر کشور در حاشیه مراسم افتتاح پروژه های شهرستان ری گفت: عدالت اجتماعی دولت در روستاها کاملا رعایت شده است و در روستایی که اکنون حضور داریم دارای عمده امکانات شهری است. ,

وی با بیان اینکه کشور ما از سند چشم انداز و برنامه توسعه تبعیت می کند، گفت: اکنون در آغاز برنامه ششم توسعه هستیم و دولت تلاش می کند تا با پیروی از سند چشم انداز به تناسب بودجه سالیانه در مسیر رشد و توسعه حرکت کند.

,

معاون سیاسی وزیر کشور ادامه داد: خدمات روستایی را در جای جای میهن اسلامی مشاهده می کنیم. اگرچه شئونات مردم ما بیش از آن ها را طلب می کند اما منابع محدود و نیازها نامحدود است.

,

احمدی بیان کرد: روز به روز شاهد ارتقای شاخص های عمومی اعم از راه، عمران، شهرسازی، فرهنگی و ورزشی هستیم که از اعتبارات دولت و اعتبارات جانبی و با کمک مردم به بهره برداری می رسند. 

,

وی با اشاره به شعار سال که رهبر معظم انقلاب اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری کردند، تاکید کرد: در راستای تحقق شعار سال باید بتوانیم برای تثبیت جمعیت روستاها فرصت های شغلی را در روستاها افزایش بدهیم  و بدین ترتیب از مهاجرت به شهرها جلوگیری کنیم. 

,

معاون سیاسی وزیر کشور ادامه داد: باید در کنار فرصت های شغلی؛ امکانات تربیتی، آموزشی و رفاهی را نیز برای پر کردن اوقات فراغت و مبارزه جدی با آسیب های اجتماعی دنبال کنیم و با خدمات رسانی مناسب به مردم ادای وظیفه بکنیم.

,

به گزارش آفتاب ری، همزمان با روز دولت 2 پروژه ورزشی در روستای ده خیر شهرستان ری با حضور احمدی معاون سیاسی وزیر کشور امامی امین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران، جمالی پور فرماندار ری و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی افتتاح شد.

, آفتاب ری,

انتهای پیام/

]
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: در راستای تحقق شعار سال باید بتوانیم برای تثبیت جمعیت روستاها فرصت های شغلی را در روستاها افزایش بدهیم و بدین ترتیب از مهاجرت به شهرها جلوگیری کنیم.