اسرائیل امسال برنامه های زیادی برای خرابکاری در ایران داشت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا،  به نقل از ره به ری؛ وزیر اطلاعات سخنران راه پیمایی روز قدس شهرستان ری بود.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, ره به ری؛,

وی در بخشی از سخنانش با اشاره به برنامه های اسرائیل برای خرابکاری در ایران گفت: اسرائیل امسال برنامه های زیادی برای خرابکاری در ایران داشت و سعی کرد تا در برگزاری مراسم روز قدس کشورمان اختلال ایجاد کند ، البته این موضوع با تلاش های سربازان گمنام امام زمان خنثی شد.

,

حجت الاسلام علوی با اشاره به بی توجهی اسرائیل به قطعنامه های سازمان ملل گفت: اسرائیل سازمان ملل و شورای امنیت را به سخره گرفته و اهمیتی برای انها و قطع نامه هایشان قائل نیست.

,

وی تاکید کرد: باید شهرک سازی ها متوقف شود و فلسطینی ها به سرزمین خود باز گردند.

,

وزیر اطلاعات ضمن اشاره به گستاخی اسرائیل و تهدیداتش گفت: این رژیم بر خلاف مقرارات و قوانین بین المللی تمام کشورها را تهدید می کنید ، بارها سوریه و لبنان و حتی ایران را تهدید کرده است و البته در همان لبنان هم مانده است و با شکست مواجه شده است.

,

علوی همچنین اشاره ای داشت به انها که شعار نه غزه نه لبنان سر دادند و گف : بعضی ها می گوین ما به فلسطین چه کار داریم و .. ، ما مسلمانیم و اسلام اجازه چنین بی تفاوتی به ما نمی دهد و هرکس که در موضوع فلسطین بی تفاوت باشد ، مسلمان نیست.

,

وزیر اطلاعات گفت: آن روز که امام، آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامید، فقط ما بودیم که شعار مرگ بر امریکا سر دادیم ، اما امروز این راهپیمایی هرچه باشکوه تر برگزار می شود.

,

وی همچنین بر تلاش های وزارت اطلاعات برای تامین امنیت کشور تاکید کرده و گفت: وزارت اطلاعات پنجه های خود را در گلوی دشمن فرو برده و سربازان گمنام امام زمان تمام تلاش خود را برای برقراری امنیت در کشور به کار بسته اند.

,

علوی همچنین از برنامه های اسرائیل و انگلیس برای قطع رابطه کشورهای مسلمان و ایجاد تفرقه در میان کشورهای مسمان اسیا و آفریقا و دیگر نقاط جهان خبر داد.

,

انتهای پیام/

]
وزیر اطلاعات با اشاره به برنامه های اسرائیل برای خرابکاری در ایران گفت: اسرائیل امسال برنامه های زیادی برای خرابکاری در ایران داشت و سعی کرد تا در برگزاری مراسم روز قدس کشورمان اختلال ایجاد کند، البته این موضوع با تلاش های سربازان گمنام امام زمان خنثی شد.