راه‌اندازی نخستین شبکه زنجیره‌ای تعاون کشور در استان مرکزی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دانش دوست،سرپرست مدیریت تعاون استان مرکزی به مناسبت هفته تعاون در گفتگو با اراک امروز؛ گفت: به مناسبت هفته تعاون و برای اولین بار در کشور نخستین شبکه زنجیره‌ای تعاون کشور در استان مرکزی راه اندازی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

دانش دوست اظهار کرد: این طرح در راستای راهبرد سوم از راهبردهای هفتگانه بخش تعاون و به منظور تحکیم تعاملات بین شبکه ای است و همچنین راهبرد ششم تعاونی ها که تقویت برند تعاونی ها است راه اندازی می شود.

,

وی با بیان اینکه برای ایجاد این شبکه یکسری از اقدامات زیر بنایی انجام شده است افزود: به منظور معرفی تعاونی های استان برای ایجاد شبکه تعاون سایتی در فضای مجازی ایجاد کرده ایم و مشخصات تمام تعاونی های استان را در آن ثبت کرده ایم.

,

 سرپرست مدیریت تعاون استان مرکزی بیان کرد: بر اساس این طرح تعاونی هایی که در یک رشته شغلی از تامین مواد اولیه گرفته تا تولید و فروش محصولات، در یک شبکه قرار می گیرند.

,

دانش دوست خاطرنشان کرد: شبکه زنجیره‌ای تعاون کشور در روز چهارشنبه همزمان با مراسم تجلیل از تعاونی های برتر رونمایی می شود.

,

انتهای پیام/

]
سرپرست مدیریت تعاون استان مرکزی از راه‌اندازی نخستین شبکه زنجیره‌ای تعاون کشور همزمان با هفته تعاون در استان مرکزی خبر داد.