تشییع باشکوه شهید جنجگو نشان از احترام مردم به خط سرخ شهادت حسینی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ائل ، مهدی چمران، همرزم شهید حسن جنجگو در مراسم شام غریبان مادر این شهید در تبریز گفت: دنیای استکبار بخاطر تفکر حسن جنجگوها با ما سر جنگ دارد و ما تا آخر برابر آنها ایستادگی خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ائل ،,

وی در بیان عظمت شهید جنجگو، اظهار کرد: در اوایل جنگ که هنوز لشکر عاشورا شکل نگرفته بود؛ حسن جنجگو به جبهه آمد و در آن زمان شهید چمران و رهبر انقلاب ستاد جنگ های نامنظم را تشکیل داده بودند و شهید جنجگو وارد این ستاد شد.

,

وی ادامه داد: در آن مقطع هنوز بسیج و سپاه به خوبی سامان نیافته بودند و ارتش هم به آن صورت حضور نداشت و نیروهای مردمی از سراسر کشور بصورت داوطلب وارد ستاد جنگ های نامنظم می شدند و آموزش هایی می دیدند که شهید جنجگو هم از جمله آنها بود.

,

همرزم شهید جنجگو تصریح کرد: در زمان شهادت شهید چمران، شهید جنجگو مجروح بود و در منطقه حضور نداشت و بعدها با تشکیل لشکر عاشورا، این شهید به آن لشکر پیوشت و در عملیات خیبر شهید شد.

,

وی ضمن اشاره به رجعت پیکر شهید جنجگو بعد از ۳۴ سال و تشییع باشکوه از پیکر، بیان داشت:  تشییع باشکوه  شهید جنجگو فقط تقدیر از یک شهید نیست بلکه نشان از احترام مردم به خط سرخ شهادت حسینی بوده و دنباله ولایت است.

,

چمران افزود: ما به مراسم تشییع و بزرگداشت این شهید آمده ایم تا بگوییم ما هم آماده شهادتیم و ادامه دهنده راه شهدا که همان راه امیرالمومنین(ع) و راه ولایت است؛ هستیم.

این رزمنده دوران دفاع مقدس تاکید کرد: درست است که ما توان نظامی و اقتدار بالایی داریم اما برابر دشمنان این کافی نیست چرا که آنها هم قدرت نظامی دارند؛ بلکه این آمادگی و روحیه شهادت طلبی و اعتقاد و ایمان ما است که  موجب می شود در مجادلات بین المللی در برابر دشمنان پیروز شویم.

,
,
,

چمران خاطر نشان کرد: ادامه راه شهید یعنی راه ولایت و نرفتن به راه هایی که توسط بیگانگان از خارج  بر ما تحمیل می کنند.

,

گفتنی است مراسم شام غریبان ام الشهید حسن جنجگو و همچنین مراسم بزرگداشت شهید جنجگو با حضور گسترده مردم و امت حزب الله تبریز در مسجد شهید شمعچیان تبریز برگزار گردید.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
مهدی چمران، همرزم شهید حسن جنجگو در مراسم شام غریبان مادر این شهید در تبریز گفت: تشییع باشکوه شهید جنجگو فقط تقدیر از یک شهید نیست بلکه نشان از احترام مردم به خط سرخ شهادت حسینی بوده و دنباله ولایت است.