مسلمان و غیرمسلمان در مقابل نسل کشی در میانمار قیام کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن اکبری نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم در گفتگو با انقلاب نیوز اظهار داشت: این فاجعه ای نسل کشی و کشتار و زنده سوزی مسلمانان  که در حال رخ دادن در کشور میانمار است سیاست کلی استکبار جهانی است، همه مسلمانان جهان و همه افرادی که در این راستا احساس مسئولیت می کنند نه به عنوان یک مسلمان بلکه به عنوان یک انسان در مقابل نسل کشی باید قیام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز ,

اکبری افزود: در این قیام مخصوصا ملت ایران اسلامی که این انقلاب اسلامی  نشات گرفته از انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) است نقش مهمی دارند، همه مسئولین و دلتمردان ایران باید یگ گام ویژه بردارند و این گام ویژه باید به عنوان درس عبرت برای دنیا مخصوصا استکبار جهانی شود.
,
,

نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم با تاکید بر نقش دیپلماسی دولتمردان در توقف کشتار مسلمانان میانمار اظهار داشت: دولتمردان ایران باید با مسولین و سران بین المللی  رایزنی انجام دهند تا با کمک ظرفیت های بین المللی بتوانند فاجعه انسانی در میانمار را متوقف کنند، این یک وظیفه شرعی و دینی بر عهده مسئولین است.
,
,

وی در پایان به نقش تجمع ها و راهپیمایی های مردمی اشاره کرد و گفت:  مردم هم با حضور در مجامع و محافل عمومی و تشکیل جماعات زیاد نشان دهند که  از این نسل کشی متنفر هستند و  اعلام انزجار و تنفر کنند .
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم با تاکید بر نقش دیپلماسی دولتمردان در توقف کشتار مسلمانان میانمار اظهار داشت: دولتمردان ایران باید با مسولین و سران بین المللی رایزنی انجام دهند تا با کمک ظرفیت های بین المللی بتوانند فاجعه انسانی در میانمار را متوقف کنند، این یک وظیفه شرعی و دینی بر عهده مسئولین است.