بیمارستان ثابت فوق تخصصی در منطقه محروم "کاکاوند" شهرستان دلفان برپا می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک،سرهنگ علی دالوند، فرمانده سپاه ناحیه دلفان  اظهار داشت: بیمارستان ثابت تخصصی و فوق تخصصی بسیج جامعه پزشکی لرستان به نام شهید والامقام "محسن حججی" روز سه‌شنبه 21 شهریور ، در منطقه محروم کاکاوند (شهر هفت چشمه) شهرستان دلفان برپا می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی گفت: بسیج جامعه پزشکی در راستای خدمت‌رسانی به مردم روستاهای محروم دلفان و محرومیت‌زدایی از این روستاها اقدام به برپایی این بیمارستان تخصصی می کند.

,

 

,

دالوند افزود: برای برپایی این بیمارستان اکیپی شامل 180 نفر متخصص ، فوق تخصص، پزشک عمومی، دندان‌پزشک ، کادر پزشکی و پشتیبانی برای ارائه خدمات رایگان به مردم این منطقه اعزام می‌شوند.

,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه دلفان عنوان کرد:  پیش‌بینی می‌شود با برپایی این بیمارستان به حداقل یک هزار و۵۰۰ نفر مراجعه مستقیم و بیش از چهار هزار نوع خدمت به جمعیت روستاهای تابع منطقه خدمات ارائه شود.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی به مردم منطقه 10 روز قبل از برگزاری در حال انجام است، بیان کرد: علاوه بر خدمات پزشکی، دارو نیز به‌صورت رایگان ارائه می‌شود و در صورت نیاز به خدمات تخصصی بیشتر بیماران به مراکز تخصصی ارجاع داده می‌شوند.

,

 

,

دالوند به مستقر کردن یک آزمایشگاه در  منطقه اشاره کرد و گفت: در این زمینه خدماتی را به شکل چشمگیر ارائه خواهیم داد که تابه‌حال در این منطقه انجام‌نشده است.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر خدمات پزشکی و پیراپزشکی، اعزام مبلغ و مبلغه  و امورات فرهنگی به منطقه از دیگر خدمات خداپسندانه است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
فرمانده سپاه ناحیه دلفان گفت: بیمارستان صحرایی بسیج جامعه پزشکی لرستان به نام شهید والامقام "محسن حججی" در شهر هفت چشمه شهرستان دلفان برپا می‌شود.