سکوت و نارضایتی دانش آموزان روستایی از عملکرد مسئولان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازسپاس؛ همه ساله با آغاز سال تحصیلی در بعضی روستاهای محروم شاهد برخی چالش‌هایی از جمله وضعیت امکانات آموزشی و تحصیلی دانش‌آموزان جهت ورود به مدرسه هستیم که این مشکل هنوز در این مناطق رفع نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل ازسپاس؛ ,

نبود امکانات آموزشی حتی ساده و فقر چندین ساله امکانات مدارس روستاهای بخش دلوار و محروم بودن دانش آموزان از این نوع خدمات در این روستاها و مشاهده نمودن مدارس شهرها از تجهیزات و امکانات بیشتری نظیر بهره‌مندی از تجهیزات و امکانات آزمایشگاهی، سالن‌های ورزشی و دستگاه‌های هوشمند سازی  است، درحالی‌که هنوز هم مدارس این روستاها از نبود حتی یک آبسرد کن و یا صندلی و...در سخت‌ترین شرایط و با حداقل امکانات در حال تحصیل هستند.

,

باید این را هم بیان کرد، هنوز هم دانش‌آموزانی هستند که به جای کیف مارک‌دار و لباس‌های اتوکشیده با کیسه‌های پلاستیکی و دمپایی‌های پاره و نداشتن لباس مناسب سر کلاس درس حاضر می‌شوند، شاید خیلی دور از انتظار باشد که بدانیم سال‌ها پیش خیلی‌ها برای نداشتن هزینه اولیه تحصیل مجبور به ترک تحصیل می‌شدند.

,

, ,

در برخی از مدارس روستاهای این بخش نه خبری از وایت برد است نه از کولرهای آخرین سیستم،که دیدن این امکانات ساده نیزبه رؤیا و آمالی برایشان تبدیل‌شده است.

,

در این  مدارس حتی هر لحظه باید به علت فرسودگی ساختمان‌ها منتظرپایین امدن سقف کلاس های درس بود،چون قدمت این مدارس حتی به بیش از 50 سال  می رسد.

,

در اینجا درست است در روستا زندگی کرده و نسبت به عملکرد مسئولان سکوت می‌کنند اما این مدیران باید بدانند که سکوت یک روستایی نشان‌دهنده عدم اطلاع از عملکردشان نیست.

,

 امید است مسئولان برای یک بار هم که شده کمربند همت به رفع مشکلات مرتبط با این قشر پاک که سرمایه‌های منحصربه‌فرد کشور به‌حساب می‌آیند، ببندند.

,

بخش دلوار

,

/ انتهای پیام

]
دانش آموزان روستاهای بخش دلوار با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید با وجود چالش هایی که بعد از چندین سال در این مناطق برطرف نشده و هنوز چشم انتظار رفع این مشکلات هستند.