10 پایگاه کمک های مردم بروجرد را در جشن عاطفه ها جمع آوری می کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک "علی معظمی" رئیس کمیته امداد بروجرد گفت: همه ساله قبل از فصل بازگشایی مدارس جشنی به نام جشن عاطفه ها برگزار می شود که در این جشن خیرین و مردم کمک های نقدی و غیر نقدی خود را اهدا می کنند تا دانش آموزانی که توان مالی خرید این مایحتاج را ندارند بتوانند با این کمک ها راهی مدرسه شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی اضافه کرد: در شهرستان بروجرد یکهزار و 400 دانش آموز در مقاطع مختلف تحت پوشش کمیته امداد هستند که هدایای نقدی و غیر نقدی جشن عاطفه ها قبل از بازگشایی مدارس به دست آنها می رسد تا این دانش آموزان هم با شور و اشتیاق به مدرسه بروند.

,

 

,

معظمی با اشاره به این که جشن عاطفه ها امسال در دومرحله برگزار می شود افزود: مرحله اول جشن عاطفه ها 23 و 23 شهریور ماه برگزار خواهد شد و مرحله دوم با بازگشایی مدارس و در سطح مدارس برگزار می شود تا دانش آموزان مدارس در این جشن بتوانند به سایر دانش آموزان نیازمند کمک کنند.

,

 

,

به گفته وی در مرحله اول جشن عاطفه ها در بروجرد 10 پایگاه کمک های مردمی را جمع آوری می کنند که هفت پایگاه در میادین شهری و سه پایگاه در کمیته امداد مستقر می شوند.

,

 

,

 رئیس کمیته امداد بروجرد تصریح کرد: سال گذشته 72 میلیون و 670 هزار ریال از طریق جشن عاطفه ها جمع آوری و در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

,

 

,

وی بیان کرد: کمیته امداد به مناسبت فصل آغاز مدرسه به هر یک از دانش آموزان تحت پوشش در مقطع ابتدایی 50 هزار تومان، متوسطه اول 75 هزار تومان و متوسطه دوم 100 هزار تومان کمک هزینه خرید مایحتاج مدرسه پرداخت می کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
رئیس کمیته امداد بروجرد گفت: به مناسبت فرا رسیدن مهر جشن عاطفه ها در سراسر کشور برگزار می شود که 10 پایگاه کمک های مردم بروجرد را در جشن عاطفه ها جمع آوری می کنند.