از کارمندان نمونه شهرداری رباط کریم قدردانی شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رباط نیوز، طی جلسه ای با حضور پریسا ایلانلو رئیس شورای شهر رباط کریم ،مهندس گل بابایی سرپرست شهرداری و سه نفر از کارمندان نمونه برگزار و از خدمات آنان در طول یکسال گذشته تقدیر و تشکر بعمل آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  رباط نیوز،,

بنا بر این گزارش،در این جلسه پریسا ایلانلو رئیس شورای اسلامی شهر رباط کریم ضمن تبریک کسب عنوان کارمند نمونه و تقدیر از اقدام خوب شهرداری در سخنانی اظـهار داشت : پیگیری امورات ارباب رجوع و وظیفه شناسی از مهمترین مواردی است که انتظار داریم کارمندان به آن توجه داشته باشند و تعهد کاری را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند .

,

در این جلسه همچنین گل بابایی نیز به اهمیت و نقش کارمندان در ارائه بهتر خدمات به شهروندان گفت: ارباب رجوع ولی نعمت ماست و مطمئنا همه تلاش ما بر این موضوع معطوف خواهد بود که بتوانیم بهترین خدمات را در کمترین زمان ممکن به مراجعه کنندگان ارائه کنیم.

,

در پایان جلسه لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یادبود به آقایان علی اصغر عظیم وند ، ابوالقاسم پیرحیاتی و خانم معصومه فتحی اعطا شد.

,

انتهای پیام/

]
در جلسه ای با حضور مسئولان شهرداری، از کارمندان نمونه شهرداری رباط کریم با هدف ایجاد انگیزش و روحیه رقابت سازمانی مثبت تقدیر شد.