ارائه برگ معاینه فنی شرط ارائه خدمات راهور
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، سرهنگ "علی فکری" گفت: با توجه به تصویب قانون هوای پاک در مجلس شورای اسلامی در 25 تیرماه سال جاری و تایید شورای نگهبان قانون اساسی، نقش مهم و تاثیرگذار معاینه فنی خودرو ها در کاهش آلایندگی هوا و تاثیر قابل ملاحظه آن به افزایش ایمنی تردد و کاهش حوادث رانندگی ناشی از نقص فنی وسایل نقلیه، ضرورت بازنگری در احیاء برگ معاینه فنی در خدمات شماره گذاری متصور می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

این مقام انتظامی از اجرای طرح گسترده ای در هفته گذشته در برخورد با این تخلف خبر داد و افزود: ارائه برگ معاینه فنی صادره از مراکز مکانیزه مجاز به عنوان یکی از الزامات خدمات شماره گذاری ( نو شماره، نقل و انتقال مالکیت، تعویض پلاک، تعویض ارکان و ... ) برای خودروهای شخصی و دولتی که بیش از 4 سال از زمان تولید و خودروهای عمومی که بیش از یک سال از زمان تولید آنها ( بر اساس مدل ) سپری شده باشد اقدام و از ارائه هرگونه خدمات به خودروهای موصوف که فاقد برگ معاینه می باشند خودداری می شود.

,

وی همچنین از رانندگان سرویس مدارس خواست تا با توجه به نزدیک شدن ماه مهر و شروع کار سرویس های مدارس نسبت به اخذ برگ معاینه فنی دارای اعتبار اقدام کنند و برگ معاینه فنی و برچسب مربوط به را همراه داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
رئیس پلیس راهور استان همدان از ارائه خدمات راهور به شرط داشتن معاینه فنی خبر داد.