نهایی شدن نام مجید خدابخش برای استانداری آذربایجان شرقی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار ائل، گفت: بر اساس اطلاعات بدست آمده نام مجید خدابخش، استاندار فعلی استان اردبیل در جلسه هیأت دولت برای استانداری آذربایجان شرقی نهایی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ائل,

گفتنی است؛ مجید خدابخش (زاده ۱۳۳۵ در اردبیل)، استاندار استان اردبیل در دولت یازدهم است.

,

وی تحصیلات خود را در اردبیل گذراند و در رشته ریاضی دیپلم گرفت. او تحصیلات عالی خود را در دانشگاه شیراز در رشته مهندسی برق و الکترونیک ادامه داد و مدرک کارشناسی ارشد خود را در این رشته اخذ کرد.

,

در دوران دانشجویی خدابخش در پای درس اخلاق استاد شهید آیت الله دستغیب حاضر می‌شد و با نزدیک شدن ایام انقلاب وی انجمن اسلامی دانشجویان فعال شد.

,

خدابخش در زمان انقلاب به اردبیل آمد و در جمع انقلابیون اردبیل با هدایت معنوی آیت‌الله مروج و علامه محمدتقی جعفری به فعالیت پرداخته و پس از پیروزی انقلاب نیز برای مدتی عضو افتخاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اردبیل بود.

,

وی اسفند ماه سال ۱۳۵۹ رئیس مخابرات اردبیل شد و به دنبال آن در سال ۱۳۶۲ به عنوان معاون مدیر کل مخابرات استان آذربایجان شرقی منصوب شد.

,

در دوران استانداری زین العابدین عطایی در آذربایجان غربی وی در پست‌های معاون برنامه‌ریزی و سپس معاون عمرانی خدمت کرد.

,

پس از درگذشت عطایی استاندار آذربایجان غربی، خدابخش در سال ۶۹ به آذربایجان شرقی رفته و در دوران استانداری اکبر پرهیزگار و علی عبدالعلی زاده در دولت‌های اکبر هاشمی رفسنجانی و سید محمد خاتمی معاون عمرانی استانداری بود.

,

در دوران تصدی استانداری یحیی محمدزاده در آذربایجان شرقی خدابخش معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی شد و مدتی را هم به عنوان سرپرست استانداری آذربایجان شرقی فعالیت کرد.

,

وی سپس برای ادامه تحصیل به تهران رفته و دکترای خود را در رشته مدیریت دولتی دریافت کرد، ضمن اینکه همزمان با تحصیل با نهادهای اقتصادی و صنعتی نیز همکاری می‌کرد.

,

او پس از اخذ مدرک دکترای مدیریت دولتی از مرکز آموزش مدیریت دولتی ایران (مرکز تهران) با حضور در راس مدیریت کارخانه‌ها و صنایع بزرگ ازقبیل آلومینیوم المهدی، ایران پویا، موتورسازان تراکتورسازی ایران، ماشین سازی تبریز، صنایع تجهیزات نفت و شرکت پتروامید آسیا به کوله باری از تجربه و مدیریت در نظام سرمایه‌گذاری و مدیریت واحدهای اقتصادی و صنعتی بزرگ کشور دست یافت.

,

انتهای پیام/

]
بر اساس اطلاعات بدست آمده نام مجید خدابخش، استاندار فعلی استان اردبیل در جلسه هیأت دولت برای استانداری آذربایجان شرقی نهایی شده است.