برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در خدابنده
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ولی اله ابراهیمی فرمانده سپاه خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴ اظهار کرد: به مناسبت روز تکریم خانواده و در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس همایش فرهنگی ، ورزشی ساعت ۷:۳۰ صبح روز جمعه ۲۴شهریورماه با حرکت از میدان سهروردی شهر قیدار-روبروی اداره اوقاف-بطرف روستای پسکوهان برگزار خواهد شد و به قید قرعه جوایز نفیسی به شرکت کنندگان اهدا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اشراق۲۴,

وی با بیان اینکه این برنامه با مشارکت سپاه و اداره ورزش و جوانان و اوقاف شهرستان خدابنده برگزار می شود افزود: این مراسم با هدف افزایش نشاط عمومی انجام می شود و توجه بیش از پیش به ورزش همگانی و نقش ورزش در سلامتی و تشویق مردم به تحرک و ورزش کردن ازدیگر اهداف برگزاری این همایش خانوادگی است.

,

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده ادامه داد: این طیف از برنامه ها که باعث ایجاد شور و نشاط بین مردم شهرستان خدابنده است در دستور کار سپاه قرار داشته و سپاه در امر ورزش و دعوت مردم به این امر مهم همچون دیگر زمینه ها پیش قدم است.

,

وی با اشاره به اینکه ورزش صبحگاهی و پیاده روی نقش مهمی در جلوگیری از بیماری های قلبی و عروقی و افزایش نشاط و روحیه دارد تصریح کرد: از آحاد مردم شهرستان خدابنده دعوت می شود در این همایش صبحگاهی حضور پیدا کنند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خدابنده خاطرنشان کرد: ورزش از مباحث مهم در سلامتی انسان به شمار می رود که به طور مستمر در دین مبین اسلام به انجام آن سفارش شده و اولیا و ائمه اطهار (ع) نیز همواره بر انجام آن تاکید ورزیده اند.

,

وی با بیان اینکه پیاده روی موجب افزایش روحیه نشاط و شادمانی در مردم می شود، افزود: هدف دیگر از برگزاری این همایش پیاده روی ایجاد روحیه نشاط و سلامتی در خانواده ها و نهادینه کردن فرهنگ پیاده روی خانودگی در بین خانواده ها و فرزندان آنان است.

,

ابراهیمی با بیان اینکه توجه بیشتر خانواده ها به امر ورزش وسلامتی همواره مورد تاکید است، اذعان کرد: در قرآن کریم و روایات تاکید زیادی به امر سلامتی و ورزش دارد و این فرهنگ سالم باید در جامعه فراگیر شود.

,

فرمانده سپاه خدابنده از اقشار مختلف مردم خدابنده خواست با توجه به اینکه زمینه برای انجام پیاده روی در محیط سالم و با نشاط کوهستانی برای آنها فراهم است، به این مهم نگاهی ویژه داشته باشند و از فرصت در اختیار برای حفظ سلامتی خود بهره ببرند.

,

وی با بیان اینکه ورزش های همگانی منجر به تقویت روحیه نشاط در بین شهروندان می شود، اضافه کرد: همایش های پیاده روی فرصتی برای احیای فرهنگ گرایش به ورزش است.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده سپاه خدابنده از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در آستانه هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.