دومین جشنواره نمایش های کوتاه تیک در شهرستان قروه برگزار می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، یونس صحرارو دبیر اجرایی دومین جشنواره نمایش های کوتاه تیک در این خصوص و در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: این جشنواره از روز جمعه 24 شهریور ماه و به مدت 2 روز در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قروه و با حضور 10 گروه نمایشی برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

, ,

وی افزود: بیش از 14 گروه برای حضور در این جشنواره آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نموده بودند که هیئت بازبینی پس از مشاهده آثار شرکت کنندگان و بررسی دقیق آنها 10 اثر را برای حضور در مرحله پایانی جشنواره انتخاب نمود.

,

صحرارو خاطر نشان کرد: محمد صمدی،ایوب طالب پور و بهزاد فرمانی اعضای هیئت بازبینی جشنواره بوده اند که به صورت حضوری بازبینی نمایش های ارسالی را انجام داده اند.

,

, ,

وی با بیان اینکه سعی شده است در این جشنواره از قویترین تیم داوری استفاده شود افزود: هنرمندان مطرح سینما و تئاتر به عنوان داوران این جشنواره انتخاب شده اند که یک تیم داوری قدرتمند را تشکیل داده اند.

,

دبیر اجرایی جشنواره تیک ادامه داد: آتش تقی پور،امیر آتشانی و علیرضا حنیفی به عنوان داوران جشنواره دوم تیک در شهرستان قروه حضور خواهند داشت.

,

, ,

صحرارو به تمرین پایانی هر یک از گروه های راه یافته به مرحله نهایی جشنواره اشاره نمود و گفت: هر یک از گروه ها می توانند امروز به عنوان تمرین پایانی در سالن پلاتو اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تمرین داشته باشند.

,

وی به برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره در سالن شهید مطهری قروه اشاره نمود و گفت: حضور در اجرای نمایش های هر یک از گروه ها و حضور در مراسم اختتامیه این جشنواره برای عموم مردم آزاد است.

,

انتهای پیام/

,
 
]
دومین جشنواره نمایش های کوتاه تیک از روز جمعه در شهرستان قروه آغاز خواهد شد.