60 واحد بسته‌بندی محصولات غذایی در استان زنجان فعال است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: با توجه به اینکه بسته بندی هنر و علم آماده سازی مواد غذایی برای انبار کردن و در نهایت فروش می‌باشد ولی متاسفانه در استان زنجان این مقوله جایگاه ویژه‌ای در بین تولید کنندگان ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: بسته بندی علاوه بر اینکه خاصیت حفاظتی ایفا می‌کند، جذابیت لازم را در عرضه محصولات ایجاد می‌کند.

,

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با اشاره به اینکه حدود 130 واحد بسته‌بندی دارای جواز کسب در استان زنجان وجود دارد بیان کرد: از این تعداد 60 واحد فعال بوده و برخی از واحد‌ها به صورت فصلی و تعدادی نیز به صورت دائمی فعال هستند.

,

وی با اشاره به وجود مشکلاتی در بسته بندی محصولات کشاورزی در استان زنجان گفت: در حال حاضر با بسته‌بندی محصولات کشاورزی مشکل داریم و شرکت‌های فعال صادراتی محصولات کشاورزی در استان زنجان وجود ندارد.

,

احمدی با اشاره به پتانسیل بالای تولید محصولات کشاورزی در استان بیان کرد: با توجه به اینکه در شهرستان طارم بهترین محصولات به ویژه زیتون و سیر تولید می‌شود ولی متاسفانه به دلیل نبود بسته بندی مناسب همه این محصولات به صورت فله‌ای به سایر کشورها صادر می‌شود و با بسته بندی کشورهای خارجی و با قیمت بالاتر در کشور عرضه می‌شود.

,

وی به حمایت شرکت شهرکهای صنعتی استان از حضور واحدهای صنعتی در نمایشگاههای مختلف اشاره و تصریح کرد: واحدهای صنعتی می توانند برای آشنایی با تکنولوژی‌های نو در همه زمینه‌ها به ویژه صنعت بسته بندی در قالب حضور و یا بازدید از نمایشگاههایی که در سراسر کشور برگزار می‌شود از تسهیلات شرکت شهرکهای صنعتی در این خصوص استفاده کنند.

,

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان خاطر نشان کرد: کارهای خوبی در زمینه توسعه صنعت بسته بندی در استان در حال انجام است که امیدوارم بتوانیم گامهای مثبتی را در راستای توسعه و به روز کردن این صنعت مهم برداریم.

,

انتهای پیام/

]
معاون شهرکهای صنعتی استان زنجان با اشاره به فعالیت واحد‌های بسته‌بندی محصولات غذایی در استان زنجان گفت: 60 واحد بسته‌بندی محصولات غذایی در استان زنجان فعال هستند.