کشف بیش از 220کیلوگرم مواد مخدر در محور مواصلاتی قم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صیاد درویشی در گفتگو با خبرنگار  قم فردا با اشاره به مواد مخدر کشف شده در روزهای گذشته ، اظهار داشت:در طی 24 ساعت گذشته یک دستگاه وانت حامل مواد مخدر از نوع تریاک درمحورهای مواصلاتی استان شناسایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا , قم فردا, قم فردا, قم فردا,

وی ادامه داد: این وانت از محورهای مواصلاتی جنوب وارد استان قم شده بود و در زمانی که قصد خروج از استان قم به سمت تهران را داشت توسط همکاران پرتلاش شناسایی و خودرو توقیف شد و در بازرسی از خودرو حدود 223 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

,

جانشین فرمانده انتظامی استان قم در ادامه افزود: پرونده مقدماتی  تشکیل شد و متهم به همراه پروند جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی گردید.

,

وی با اشاره به بحث فرهنگی، بیان داشت: در حوزه پیشگیری از مواد مخدر از طریق فرهنگ سازی با سایر دستگاه ها همکاری داریم که در این راستا کمیته مقابله با مواد مخدر و شورای فرهنگی مواد مخدر استان تشکیل شده است.

,

درویشی در ادامه خاطرنشان شد: همکاران تلاش می کنند با همکاری سایر دستگاه ها اقدامات واکنشی و کنترلی در محورها مواصلاتی داشته باشند همچنین در داخل شهر مناطقی که احتمال حمل مواد مخدر و توزیع مواد مخدر وجود دارد  اقدامات خوبی را انجام دهند .

,

وی تاکید کرد:  تلاش می کنیم روز به روز فعالیت کسانی که در حمل و توزیع مواد مخدر دست دارند را محدود کنیم و امیدواریم گام های مؤثری را در این راستا با همکاری سایر دستگاه ها برداریم.

,

انتهای پیام/

]
جانشین فرمانده انتظامی استان قم به کشف 223 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در هفته گذشته در محور مواصلاتی استان خبر داد.