۱۸۱بسته مهر تحصیلی به دانش آموزان نیازمند ساوجی اهدا شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نارخبر، با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی، تهیه اقلام مورد نیاز تحصیل فرزندان از ذغذغه های والدین است اما در این میان دانش آموزانی هستند که به دلایل مختلف یتیمی، بدسرپرستی یا فقر، چشم به راه دست خیران هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر،,

طرح مهر تحصیلی در ساوه با حضور مدیر اداره اوقاف و امور خیریه، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)، مدیر آموزش و پرورش، جانشین سپاه ناحیه شهرستان ساوه و جمعی از معلمان و دانش آموزان در سالن سلمان ساوجی برگزار شد.

,

حجت الاسلام سیدمحمدباقر طباطبایی مدیر اداره اوقاف و امور خیریه ساوه گفت: ۱۸۱ بسته مهر تحصیلی با هزینه ای بالغ بر ۷۵ میلیون ریال برای کمک به دانش آموزان نیازمند شهرستان توزیع شد.

,

وی افزود: طرح مهر تحصیلی ویژه دانش آموزان نیازمند است که توسط اداره اوقاف و امور خیریه با همکاری اداره آموزش و پرورش هر ساله برگزار می شود.

,

طباطبایی با اشاره به نقش موقوفات در انجام کارهای ماندگار بیان کرد: موقوفاتی همچون موقوفه معروف به «مصلی» در کشور جهت کمک به دانش آموزان نیازمند  وجود دارد که بخشی از نیازهای این آینده سازان را تامین می کند.

,

وی ادامه داد: این عمل واقفین هم باقیات صالحات آنها در آخرت است و هم تاثیر مثبتی بر وضعیت نیازمندان در دنیا دارد.

,

مسئول اداره اوقاف و امور خیریه ساوه از همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابت هماهنگی سالن همایش، کمیته امداد امام خمینی (ره) و آموزش و پرورش جهت شتاسایی نیازمندان و سایر ادارات تشکر کرد.

,

, ,

ساوجی ها در امور خیر مشارکت خوبی دارند

,

حمزه زارعی مدیر کمیته امداد ساوه نیز گفت: مردم خیر و نوع دوست ساوجی بارها نشان داده اند که با روحیه جهادی در برنامه های نوع دوستانه مشارکت خوبی دارند.

,

وی افزود: احسان و نیکوکاری از زیباترین و پرشکوهترین جلوه های انسانیت است که مردم ایران در همه صحنه ها از آن استفاده می کنند.

,

زارعی بیان کرد: امیدواریم دانش آموزان از این محصولات فرهنگی به نحو احسن استفاده کنند و روزی عهده دار مسئولیتهای مهم کشور شوند.

,

, ,

توسعه فرهنگ انفاق و نوع دوستی به رفع بیشتر نیازهای دانش آموزان کمک می کند

,

 ابراهیم فراشیانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه نیز گفت: توسعه فرهنگ انفاق، نوع دوستی و دستگیری از دانش آموزان نیازمند در جامعه به رفع بیشتر نیازهای دانش آموزان کمک می کند.

,

وی افزود: این دانش آموزان تصمیم گیران آینده کشور هستند و می توانند با آموزش صحیح بهترین تصمیمات آینده را بگیرند و جامعه را به سوی پیشرفت سوق دهند.

,

فراشیانی تصریح کرد: باید قدر این واقفان خیراندیش را دانست و از همکاری ادارات مختلف در رفع نیازهای دانش آموزان تشکر کرد.

,

 در پایان این مراسم به چند دانش آموز توسط مسئولین بسته های مهر تحصیلی اهدا شد.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
مدیر اداره اوقاف و امور خیریه ساوه گفت: ۱۸۱ بسته مهر تحصیلی با هزینه ای بالغ بر ۷۵ میلیون ریال برای کمک به دانش آموزان نیازمند در شهرستان توزیع شد.