دومین جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی در شاهین دژ برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شاهین پیام؛ صبح امروز با حضور امام جمعه،معاون فرماندار و مسئولین ادارات شاهین دژ دومین جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی در سالن جلسات فرمانداری  این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاهین پیام,

سیاوش اسعدی رییس اداره آموزش و پرورش شاهین دژ  ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس گزارش مختصری از فعالیتهای سال ۹۵ را تشریح و با اشاره به اینکه در سال گذشته صد درصد از حجم فعالیتهای در تمام دوره های سوادآموزی تحقق یافته است گفت : در این خصوص اداره سوادآموزی ۵۰ درصد از اعتبارات مربوط به فعالیتهای سال ۹۵ را از طریق معاونت سوادآموزی جذب و به موقع به آموزش دهندگان پرداخت نموده است.

,

وی در پایان سخنان خود به دریافت تقدیرنامه از سوی استاندار به جهت فعالیتهای شاخص در حوزه سوادآموزی و فعالیتهای مکمل سوادآموزی از جمله مرکز یادگیری و حلقه های کتابخوانی و خواندن با خانواده و … اشاره کرد.

,

حجت الاسلام حسین فصیح نیا امام جمعه شاهین دژ ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت : دین مبین اسلام بر آموختن و آموزش بسیار پرداخته است و  بر این مسئله بسیار پرداخته است بر این اساس باید علم آموزی فراگیر و گسترده باشد و در این خصوص باید همه سهیم باشند.

,

وی افزود : علم در جامعه بایست همراه تزکیه باشد و فقر مالی و فرهنگی ریشه در جهل و بیسوادی دارد.

,

حبیب یزدانی معاون فرماندار شاهین دژ در پایان جلسه ضمن تقدیر و تشکر از حضور اعضای شورای پشتیبانی سوادآموزی آمادگی فرمانداری را جهت همکاری همه جانبه در حوزه سوادآموزی را اعلام نمود.

,

انتهای پیام/

]
صبح امروز با حضور مسولین شهرستانی دومین جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی در سالن جلسات فرمانداری شاهین دژ برگزار شد.