جلسه شورای اداری فیروزکوه با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی این شهرستان برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری دیمه نیوز، جلسه شورای اداری شهرستان فیروزکوه با حضور میرزایی نیکو، نماینده شهرستان دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، طاهری، فرماندار شهرستان، روسای ادارت شهرستان فیروزکوه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری دیمه نیوز,

در ابتدای جلسه طاهری، فرماندار شهرستان، با تاکید بر شعار اقتصاد مقاومتی، گفت: استاندار در جلسه ای با عنوان اقتصاد مقاومتی در دفتر خود دستوراتی در خصوص مطالبات ما اتخاذ کرد و تلاش همه در جهت تسریع بخشیدن به جذب سرمایه گذاران در شهرستان است.

,

وی خاطرنشان کرد: پیرو مطالبات مردم اقدامات خوبی در زمینه بهداشت و درمان صورت گرفت؛ بستر مناسب و زیرساخت های خوبی در حال شکلگیری و پیگیری است تا شهرستان از حالت ایستایی خارج شود.

,

در ادامه جلسه میرزایی نیکو تاکید کرد: باید تمام تلاش خود را در جهت جلب رضایت مردم انجام داد؛ محورهایی همچون بهداشت و درمان، جهاد کشاورزی، گردشگری، اشتغال، امور اجتماعی و ورزش محورهای مورد پیگیری ما بود که فکر می کنم نمره قبولی را در این زمینه ها گرفتیم.

,

در ادامه جلسه نماینده فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: نمایشگاه هفته دفاع مقدس با محوریت مسائل فرهنگی و دفاع مقدس، اقتصاد مقاومتی، مشاوره پزشکی و غیره در مقابل پارک کوهستان شهرستان برگزار خواهد شد.

,

بنار، سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه، زمان ایلکا، رئیس شورای شهر شهرستان، فرمانده نیروی انتظامی در ادامه جلسه به موضوعات مربوط به شروع سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس و نیروی انتظامی پرداختند و اعضا مطالبات خود را به نماینده شهرستان بیان کردند.

]
جلسه شورای اداری با حضور میرزایی نیکو، نماینده شهرستان دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.