وزیر بهداشت به استان زنجان سفر می‌کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به سفر وزیر بهداشت به استان زنجان اظهار کرد: با توجه به اینکه در ششم و دهم مرداد ماه امسال وزیر بهداشت دو سفر را به زنجان داشته و پروژه‌هایی را افتتاح کردند و با توجه به وجود چند پروژه آماده افتتاح، قرار است در بهره‌برداری از این پروژه‌ها وزیر بهداشت نیز حضور داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه احداث کلینیک‌ ویژه‌ها در زنجان و خرمدره به اتمام رسیده است، ابراز کرد: پروژه‌های بهداشتی درمانی و سایر پروژه‌ها مانند ساختمان مدیریت بحران و پاویون دستیاران آماده افتتاح هستند.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان بیان کرد: این پروژه‌ها از جمله پروژه‌های کلیدی و راهبردی هستند که قرار است با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شوند.

,

وی گفت: با توجه به برنامه‌های وزیر بهداشت و برنامه‌هایی که در دانشگاه علوم پزشکی داریم امیدواریم در هفته‌های آتی بتوانیم این پروژه‌ها را افتتاح کنیم، با توجه به برنامه‌های فشرده مهر ماه زمان دقیق سفر مشخص نشده است.

,

بیگلری با اشاره به اینکه در اولین فرصت این پروژه‌ها با توجه به برنامه‌های وزیر بهداشت افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: وزیر بهداشت در دو سال متوالی در ایام محرم به زنجان سفر کردند اما برای امسال و افتتاح این پروژه‌ها با توجه به برنامه‌های شخص وزیر باید صحبت کرد.

,

وی عنوان کرد: سعی ما این است که در بهترین زمان ممکن سفر وزیر بهداشت را به استان زنجان هماهنگ کنیم.

,

انتهای پیام/

]
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان زنجان خبر داد و گفت: چند پروژه برای این سفر آماده افتتاح است.