26 عنوان برنامه شاخص هفته دفاع مقدس در مهدیشهر برگزار می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسن ذوالفقاری در گفتگو با نیزوا با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس، یکی از شکوهمندترین فرازهای تاریخ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بود که ارزش های آن زائیده از فرهنگ عاشوراست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا ,

وی با بیان اینکه دفاع همیشه ادامه دارد، افزود: اگر چه دفاع نظامی پس از هشت سال به پایان رسید اما فرهنگ دفاع باید در تمامی زوایای زندگی ما حفظ شود چرا که دفاع فرهنگی و سیاسی همچنان ادامه دارد.

,

فرمانده سپاه شهرستان مهدیشهر تصریح کرد: فرهنگ دفاع دژ مستحکمی است که دشمن در هیچ شرایطی قادر به فتح آن نیست و تجربه نیز ثابت کرده که تخریب این حصار مستحکم به دست خودی ها بوده است.

,

ذوالفقاری بر ترویج فرهنگ دفاع تاکید کرد و ادامه داد: بر همین اساس و به پاسداشت هفته دفاع مقدس برنامه های مختلفی در سطح شهرستان تدارک دیده شده است.

,

وی از اجرای 26 عنوان برنامه شاخص هفته دفاع مقدس در شهرستان مهدیشهر خبر داد و گفت: تجمع رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حرم مهدیشهر، یادوره شهدا، تئاتر خیابانی، تجلیل از سربازان، دیدار با خانواده های شهدا و نواخته شدن زنگ مقاومت و ایثار با همکاری آموزش و پرورش از مهمترین این برنامه ها می باشد.

,

تجمع طلایه داران و یاوران معروف، گردهمایی خادمین شهدا، مسابقه کتابخوانی، اعزام تیم پزشکی به یکی از روستاهای شهرستان با همکاری شبکه بهداشت ودرمان، آبیاری درختان در مسیر سمنان- مهدیشهر با همکاری منابع طبیعی و همایش نقش زنان در دفاع مقدس از دیگر برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس بود که  فرمانده سپاه شهرستان مهدیشهر به آن اشاره کرد.

,

ذوالفقاری بیان کرد: همچنین برنامه های دیگری همچون شامگاه یاد یاران، ویژه برنامه کوچه های زمینی مردان آسمانی، گلباران گلزار شهدا، تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس و مراسم دسته روی نیروهای مسلح همراه با دستجات عزاداری در هشتم محرم و آخرین روز از هفته بزرگداشت دفاع مقدس  نیز اجرا می شود.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده سپاه شهرستان مهدیشهر از اجرای 26 عنوان برنامه شاخص هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.