مشارکت میلیاردی زنجانی‌ها در جشن عاطفه‌ها/ افزایش 17 درصدی مشارکت خیرین زنجانی در این جشن
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هدایت صفری امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، با اشاره به اینکه برگزاری جشن عاطفه‌ها باهدف جذب کمک‌های مردمی برای تأمین هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت این نهاد امسال در دو مرحله برنامه‌ریزی‌شده است ، اظهار کرد: مرحله اول جشن عاطفه‌ها 23 و 24  شهریورماه امسال با شعار مهر در انتظار همدلی در سطح استان  زنجان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با بیان اینکه در مرحله اول جشن عاطفه‌ها 428 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در معابر ، مساجد ، مراکز نیکوکاری و مصلی های نماز جمعه استان زنجان  در دو روز دایر شده، ابراز کرد:از مجموع مشارکت خیران زنجانی در جشن عاطفه‌ها 200 میلیون تومان به‌صورت نقد ونزدیک به  900میلیون تومان در قالب کمک‌های غیر نقدی ازجمله لوازم‌التحریر ، کیف و کفش و پوشاک بوده است.

,

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه بیشترین مشارکت  ازنظر کمی در جشن عاطفه‌های امسال در شهرستان زنجان و با رقم 377 میلیون تومان انجام‌شده است ، عنوان داشت:خیران ایجرودی نیز با افزایش 66 درصدی مشارکت در جشن عاطفه‌های امسال نسبت به آمار نهایی سال گذشته بیشترین  مشارکت را در این جشن ازنظر کیفی داشتند.

,

صفری با بیان اینکه جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش آموزان تحت حمایت این نهاد در استان  همچنان ادامه دارد ، تصریح کرد: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها نیز باهدف نهادینه کردن فرهنگ انفاق ، احسان و نیکوکاری در بین دانش آموزان و جمع‌آوری کمک‌های مردمی در مدارس 19 مهرماه برگزار می‌شود.

,

وی افزود : در این مرحله از برگزاری جشن عاطفه‌ها 563 پایگاه در سطح مدارس استان زنجان به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های دانش آموزان و اولیای آن‌ها دایر می‌شود.

,

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه سه هزار و 426 دانش‌آموز نیازمند از خدمات کمیته امداد استان زنجان  بهره‌مند هستند ، ادامه داد : کمک‌های مردمی جمع‌آوری‌شده درمرحله اول جشن عاطفه‌ها به‌صورت هدفمند بین این گروه از جامعه هدف تا پایان شهریورماه توزیع می‌شود.

,

صفری خاطرنشان ساخت :بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده کمک‌های جمع‌آوری‌شده درقالب جشن عاطفه هادرهر مدرسه نیزبا حفظ عزت نفس و کرامت انسانی در همان مدرسه و بین دانش آموزان نیازمند با نظارت کمیته امداد توزیع می‌شود.

,

وی در پایان با قدردانی از مشارکت خیران در جشن عاطفه‌ها و دعوت از اقشار مختلف برای مشارکت در تأمین هزینه تحصیلی دانش آموزان نیازمند ،بیان کرد:خیران با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و یا با شماره‌گیری #024*8877* به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد کمک کنند.

,

انتهای پیام

]
مدیر کل کمیته امداد استان زنجان به مشارکت نزدیک به یک میلیارد و100میلیون تومانی خیران زنجانی در جشن عاطفه‌های امسال از ابتدای شهریورماه تاکنون خبر داد و گفت: مشارکت زنجانی‌ها در جشن عاطفه‌های امسال نسبت به آمار نهایی سال گذشته 17 درصد افزایش دارد.