انتظار بازیکن دلواری تیم ملی برای حمایت مسئولین استان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازسپاس؛ حسن صفری  بازیکن دلواری مدافع تیم ملی هفت نفره ایران در گفتگو با خبرنگار سپاس -دلوار گفت: از اینکه یکی از بازیکن تیم ملی  کشورمان در بالاترین  این عرصه ورزشی  فعالیت دارم افتخار می کنم وامیدوارم این روند موفقیت ها درهمه عرصه های مختلف ورزشی ادامه پیداکند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ , .,

وی افزود: متاسفانه تیم ملی کشورمان در دور اول مسابقات مقابل روسیه قهرمان دوره قبل شکست خورد اما در بازی های بعد مقابل آرژانتین و پرتغال مقتدرانه پیروز شدیم و به دور بعد راه یافتیم که این پیروزی ها را تقدیم همه جوانان ایران می کنیم.

,

, ,

صفری از حمایت های مردمی در زمینه فراهم نمودن شرایط حضور وی در این مسابقات و اردوهای آماده سازی تیم ملی قدردانی کرد و افزود: امیدوارم نهادهای متولی ورزش در استان بوشهر نیزحمایت های خود را نسبت به این عرصه و بازیکنان این تیم دریغ نکنندوهنوزمنتظر حمایت های بیشتری از متولیان ورزش در استان هستیم.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد:از همه کسانی که برای من زحمت کشیدند، از خانواده تا تمام مربی ها، دوستانم در بندر عامری و شهر دلوار و رسانه های استان که برایم سنگ تمام گذاشتند تشکر میکنم.

, وی در پایان خاطر نشان کرد:از همه کسانی که برای من زحمت کشیدند، از خانواده تا تمام مربی ها، دوستانم در بندر عامری و شهر دلوار و رسانه های استان که برایم سنگ تمام گذاشتند تشکر میکنم.,

, , ,

, , ,

/ انتهای پیام

, / انتهای پیام]
حسن صفری بهترین مدافع تیم ملی هفت نفره کشور در مسابقات جهانی آرژانتین باعث افتخار شهرستان تنگستان از دیار سردارجنوب شهید رئیسعلی دلواری و بندر عامری در بخش دلوار شد.