فروشندگان در حمایت از تولید ملی، از فروش اجناس خارجی خودداری کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دلگان پرس، با نزدیک شدن به بازگشایی مدارس در کشورمان، بازار پوشاک، کیف و کفش و همچنین لوازم التحریر هم در کشور ما داغ می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دلگان پرس,

اما عمده این وسایل دانش آموزان کشور ما بجای اینکه از تولیدات داخلی باشد، از مبادی قاچاق و یا اجناس خارجی تامین می شود.

,

علی بامری یکی از فرشندگان پوشاک در گفتگو با خبرنگار دلگان پرس با بیان اینکه با نزدیک شدن به فصل مدارس بازار پوشاک هم رونق می گیرد، گفت: اما عمده وسایل پوشاک از اجناس خارجی است.

, دلگان پرس,

وی با بیان اینکه از تولیدات داخلی به خوبی حمایت نمی شود، اضافه کرد: دولت و مصرف کنندگان باید از پوشاک داخلی حمایت شود.

,

بامری ادامه داد: تولیدگان داخلی هم باید علاوه بر اینکه کیف با کیفیت تولید میکنند، باید از طرح های ایرانی و اسلامی استفاده کنند.

,

وی تصریح کرد: دولت باید از ورود اجناس و پوشاک قاچاق به بازار داخلی جلوگیری کند.

,

این فروشنده دلگانی بیان کرد: ورود پوشاک قاچاق به بازار داخلی موجب ورشکست شدن تولیدکنندگان ما و باعث نابودی صنعت داخلی خواهد شد.

,

علی بامری با تاکید بر اینکه فروشندگان پوشاک مدارس باید از فروش جنس خارجی و قاچاق خودداری کنند، خاطرنشان کرد: این کار آنها موجب حمایت از کالا و تولید داخل محسوب می شود.

,

محمد عبداللهی یکی از اولیای دانش آموزان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: برای تهیه پوشاک مدارس دانش آموزان خودمان از تولیدات داخلی استفاده می کنیم.

, خبرنگار ما,

وی با بیان اینکه تولیدات داخلی باعث رونق اقتصاد کشورمان می شود، تصریح کرد: با خرید پوشاک داخلی، کارگران و تولیدکنندگان ایرانی بیکار نمی شوند.

,

محمد عبداللهی خاطرنشان کرد: بهترین حمایت از تولیدکنندگان داخلی این است که از خرید و فروش محصولات خارجی و قاچاق در بازار خودداری کنیم.

,

بر اساس آمارهای رسمی حجم مبادلات غیررسمی پوشاک در کشور 2.7 میلیارد دلار برآورد شده است که این مبلغ 9.5 درصد از حجم مبادلات غیررسمی و قاچاق را شامل می‌شود.

,

خبرنگار مجید بامری

,

انتهای پیام/

]
با نزدیک شدن به بازگشایی مدارس، تب خرید لوازم التحریر و پوشاک دانش آموزان در بازار کشورمان هم بالا می رود.