مربی البرزی نماینده ایران در کلاسهای دوستاره بوکس هندوستان شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسین قنبر پور دبیر هیات بوکس استان البرز و مربی تیم هاسی بوکس استان البرز به خبرنگار کرج رسانه در خصوص برگزاری این کلاس ها گفت:قرار هست کلاس های دو ستاره بوکس در هندوستان برگزار شود و بدلیل اینکه این کلاس ها  از اهمیت بالایی برخوردار است خیلی کم برگزار می شود و دارای فیلترهایی است و اولین فیلتر این هست که در بین متقاضیانی که برای مسابقات بوکس ایران ثبت نام می شوند فقط ۱۵ نفر هستند که از بین این ۱۵ نفر اسامی ۷  نفر به فدراسیون جهانی  بوکس فرستاده و فقط ۳ نفر از ایران انتخاب می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرج رسانه,

محمد حسین قنبر پور ادامه داد:این کلاس ها از چهارشنبه ۲۹ شهریور در یکی از شهرهای هندوستان برگزار می شود و به مدت یک هفته خواهد بود و در این کلاس ها ی بین المللی و در رنکینگ جهانی و المپیک ورزشکارانی که یک ستاره و یا دو ستاره هستند می توانند بعنوان مربی شرکت کنند و ما در ایران مربی دو ستاره فقط یک نفر را داریم.

,

وی در پایان افزود: در این کلاسها حدود ۴۵ شرکت کننده از تمام نقاط جهان حضور دارند و در این کلاس ها آخرین علوم، تکنیک و راهکارهای توسعه بوکس توسط مدرسان فدراسیون جهانی ” ایبا ”  به صورت عملی و تئوری به شرکت کنندگان آموزش داده می شود.

,

گفتنی است محمد حسین قنبرپور بعنوان تنها مربی از ایران در این کلاس ها شرکت دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
محمد حسین قنبر پور دبیر هیات بوکس استان البرز و مربی تیم هاسی بوکس استان البرز از تشکیل کلاس های بین المللی دو ستاره بوکس خبر داد.