قصه گوی پارسآبادی برگزیده مرحله استانی بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان پارس آباد با اعلام این خبر گفت: بیستمین جشنواره قصه‌گویی کانون استان اردبیل با حضور قصه‌گویان منتخب در سه بخش قصه‌گویی، مقاله‌نویسی و داستان‌نویسی در 11 و 12 شهریورماه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آران مغان,

علی برادران افزود: از تعداد 54 قصه گوی شرکت کننده در بخش مربیان فرهنگی هنری و ادبی، 15 قصه گو، از تعداد 31 قصه گوی شرکت کننده در بخش نوجوان 4 قصه گو و همچنین از تعداد 20 قصه گوی شرکت کننده در بخش پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها، 3 نفر برگزیده شدند و به مرحله استانی راه پیدا کردند و به رقابت پرداختند.

,

وی گفت: در این جشنواره مربی فرهنگی مرکز یک شهرستان پارس آباد با دو قصه با عنوان های «دست های کوچک مهربانی» (بخش مسابقه) و «ب مثل برق» (سبک زندگی ایرانی اسلامی) شرکت کرد که در نهایت با رأی داوران جشنواره قصۀ «دست های کوچک مهربانی» بعنوان برگزیده معرفی شد و به مرحلۀ منطقه ای راه یافت.

,

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان پارس آباد تصریح کرد:مرحله منطقه ای بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی با حضور قصه‌گویان برگزیده استان ‌های گیلان، زنجان، اردبیل، قزوین، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی آبان ماه امسال برگزار می شود.

,

گفتنی است، قصه "دست های کوچک مهربانی" توسط محسن وظیفه این مربی پارس آبادی به رشتۀ تحریر درآمده است.

,

انتهای پیام/

]
محسن وظیفه مربی فرهنگی مرکز یک پارس آباد برگزیده مرحله استانی بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی شد.