تیم ملی دانش آموزی استعدادهای جدیدی را به ایران معرفی کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داوود عنبرستانی سرمربی البرزی  تیم ملی دانش آموزی ایران  در گفتگو با کرج رسانه گفت: مسابقات قهرمانی آسیا در استان فارس از کیفیت مطلوبی برخوردار بود و حضور ترم هایی همچون کره جنوبی، چین و هندوستان موجب شده بود که سطح مسابقات از لحاظ کیفی افزایش یابد و تیم دانش آموزی ایران نشان داد قابلیت های خوبی دارد و حرف های زیادی در آینده برای گفتن خواهیم داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرج رسانه,

عنبرستانی در ادامه افزود: در مسابقات دانش آموزی وزارت آموزش و پرورش ابتدا مسابقات درون مدرسه ای را برگزار می کند و بعد از آن مسابقات استانی برپا خواهد شد و در پایان از هر استان ۱۰۰ نفر به اردوی تیم ملی دعوت می شوند و پس از غربالگری اعضای تیم ملی دانش آموزی مشخص خواهد شد.

,

سرمربی تیم ملی دانش آموزی کشور افزود: بازیکنان تیم ملی دانش آموزی که در مسابقات آسیایی شیراز حضور داشتند هیچ کدام سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را نداشتند و این نشان دهنده آن است که تیم ملی دانش آموزی استعدادهای جدیدی را به فوتبال ایران معرفی کرد.

,

این مربی البرزی در پایان با ابراز تأسف از نبود بودجه کافی وزارت آموش و پرورش برای حفظ این تیم گفت: پس از برگزاری مسابقات به دلیل آنکه وزارت آموزش و پرورش بودجه کافی نسبت به حفظ تیم ملی و تمرینات مستمر برای این استعدادها را ندارد هر کدام از بازیکنان به شهرهای خود خواهند رفت تا اینکه در سال آینده دوباره تیم ملی دانش آموزی تشکیل و به مسابقات اعزام شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
داوود عنبرستانی سرمربی تیم ملی دانش آموزی ایران گفت: بازیکنان تیم ملی دانش آموزی درمسابقات آسیایی ۲۰۱۷ شیراز استعداد جدبدی را به فوتبال ایران معرفی کردند.