مدارس مشگین‌شهر با بیش از 26 هزار دانش آموز و۲۴۰۰ فرهنگی شروع به کار می‌کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، میرعلی رحیمی زاد فرماندار مشگین‌شهر در جلسه شورای آموزش و پرورش و ستاد مهر گفت: بازگشایی مدارس یک رویدادعظیم فرهنگی در سطح کشور است که در مهر ماه شاهد آن خواهیم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرمشکین، ,

 

,

وی افزود: در مهر ماه سال جاری بیش از 26 هزار دانش‌آموز در مقاطع تحصیلی مختلف وارد مدرسه می‌شوند لذا شاداب سازی و مناسب سازی محیط مدارس باید در اولویت ستاد ماه مهر و اعضای شورای آموزش و پرورش قرار گیرد.

,

 

,

فرماندار مشگین‌شهر با تاکید بر آمار بالای دانش‌آموزان در سطح مدارس شهرستان تصریح کرد: مناسب سازی محیط شهری، ساماندهی تابلو های شهری، نصب سرعت گیرها در مسیر مدارس، تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی و مدیریت ترافیک را از برنامه‌های اصلی شهرداران و عوامل راهنمایی و رانندگی است.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: براساس آمار اداره آموزش و پرورش بالغ بر ۵۵۰ دانش آموز در مقطع اول ابتدایی نسبت به سال گذشته افزایش و ۲۲۷ واحد آموزشی با ۲۴۰۰ نفر فرهنگی در مهرماه سال جاری شروع به فعالیت می‌کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
فرماندار مشگین‌شهر گفت: در مهر ماه سال جاری مدارس مشگین‌شهر با بیش از 26 هزار دانش آموز و۲۴۰۰ فرهنگی در ۲۲۷ واحد آموزشی شروع به فعالیت می‌کنند.