دومین جشنواره هنرهای نمایشی تیک با معرفی گروه های برتر به کار خود پایان داد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، در این مراسم از 20 نفر هنرمند در بخش های طراحی لباس ، طراحی صحنه ، موسیقی ، بازیگری ، کارگردانی ، نویسندگی و پوستر و بروشور تجلیل شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

فرماندار قروه در این مراسم ضمن تجلیل از فعالیت های هنرمندان گفت: اثر گذاری هنر و اندیشه هنرمندان در جامعه امری انکار ناپذیر است و قدر شناسی از هنر و هنرمند به معنی احترام به فرهنگ و جامعه است .

,

پرویز کولانی افزود: تمدن با هنر عجین است و مجموعه ای از هنرهاست که موجب ساختن یک تمدن باشکوه و ارزشمند می شود و با هنر می توان هم به گذشته افتخار کرد و هم به سمت آینده پیش رفت.

,

آتش تقی، یکی از داوران جشنواره هم ، ضمن تأکید بر تلاش بیشتر هنرمندان و توجه به مطالعه در زمینه های مختلف و آگاهی یافتن از مسائل مهم در هنر گفت: اجرای مداوم تئاتر و نمایش است که هنرمند این رشته را توانمند و فرهیخته می کند و امروزه باید تئاتر را به سمت مردم برد و حتی در ادارات و مدارس اجرای تئاتر داشته باشیم تا بتوانیم با زبان هنر مسائل اصلی و مهم جامعه را بیان کرد .

,

دبیرجشنواره تیک هدف از برگزاری این رویداد هنری را آشنایی مردم با  تئاتر و شناسایی استعدادهای خوب در بین نسل جوان و نوجوان بیان کرد.

,

یونس صحرا رو ضمن درخواست از مسولان برای کمک به ساخت محل اجرای تئاتر خیابانی ابراز امیدواری کرد:  در سالهای آینده مرحله استانی و کشوری این جشنواره هم برگزار شود .

,

جشنواره شهرستانی تیک  با شرکت ۱۰ گروه تئاتراز ۲۴ شهریور آغاز به کار کرده و  این اولین سال برپایی جشنواره تئاتر تیک است.

,

انتهای پیام/

]
دومین جشنواره تئاتر کوتاه تیک با معرفی برترینها در قروه به پایان رسید .