خاطره حضور شهید کوچک زاده در نمایش ستارگان درخشان/ عملکرد ما بر پایه فرمان آتش به اختیار رهبر انقلاب است/ مسئولان فرهنگی بر بسترسازی گفتمان انقلاب متمرکز شوند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد لطیفی در گفت وگو با «دیارباران»، در خصوص اجرای نمایش رزمی فرهنگی ستارگان درخشان۳ در شهرستان رشت، اظهار کرد: نمایش رزمی فرهنگی ستارگان درخشان در آستانه هفته دفاع مقدس و ماه محرم در استان گیلان برای سومین سال پیاپی برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارباران,

وی با اشاره به حمایت و پیگیری های سپاه قدس گیلان از این مجموعه، ادامه داد: این نمایش پس از اجرا در ایام کنگره ۸هزار شهید استان گیلان مورد توجه و استقبال جهت برگزاری در سایر استان ها به ویژه خوزستان، ایلام، کردستان و لرستان قرار گرفت.

,

مدیر اجرایی نمایش ستارگان درخشان3 در تشریح بخش های مختلف این نمایش فرهنگی رزمی، گفت: آغاز این نمایش با به تصویر کشیدن شرحی از نزول حدیث کساء خواهد بود و در ادامه حمله به بیت امیرالمومنین و غربت حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) و سپس غربت حضرت امیر(ع) و درد و دل ایشان با چاه به اجرا در خواهد آمد.

,

لطیفی ادامه داد: بخشی دیگر از این نمایش شامل اجرای نمادین عصر عاشورا، بازگشت حر و شهادت علی اصغر(ع) تا شهادت سید الشهداء (ع) است.

,

مدیر اجرایی نمایش ستارگان درخشان3 با اشاره به فرمایش امام راحل(ره) که هر چه داریم از محرم و صفر است افزود: پس از آیتم واقعه عاشورا، پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی سالهای ۵۷ و پیروزی انقلاب به تصویر کشیده خواهد شد‌‌.

,

وی افزود: سقوط خرمشهر و بازسازی عملیات بیت المقدس ۷ بخشی دیگر از این نمایش است که پس از آن طی ویژه برنامه ای خاص آیتمی در خصوص شهدای مدافع حرم خواهیم داشت.

,

لطیفی با اشاره به اجرای اولین نمایش ستارگان درخشان اذعان داشت: در اولین اجرای ستارگان درخشان در محوطه کانون بسیج یک عزیز بزرگواری
زحمات بسیار زیادی در پشت صحنه برنامه به دوش کشید و تا پایان روز اختتامیه نیز کسی متوجه زحمات فراوان وی نشد.

,
,

مدیراجرایی نمایش ستارگان درخشان3 تصریح کرد: این شخص بزرگوار که به درخواست خود تنها یک نقش کوچک در نمایش ستارگان درخشان برعهده داشت کسی جز شهید حامد کوچک زاده نبود.

,

لطیفی افزود: گروه ستارگان درخشان۳ هر روز فعالیت خود را با یاد و خاطره شهید حامد کوچک زاده آغاز می کنند و امیدواریم به دعای شهید کوچک زاده بتوانیم این برنامه را به نحو احسن اجرا کنیم.

,

وی ضمن ابراز ارادت نسبت به خانواده شهدا بیان کرد: در شب های اجرای ستارگان درخشان۳ هرشب از خانواده، مادران و همسران شهدای دفاع مقدس که بسیار مظلوم بوده و همیشه نسبت به آنها بدهکار هستیم تجلیل خواهد شد.

,

مدیراجرایی نمایش ستارگان درخشان3 درباره تفاوت های این برنامه نسبت به دور اول و دوم ستارگان درخشان گفت: ستارگان درخشان ۳ دارای تفاوت های قابل توجهی نسبت به دوره های اول و دوم است از جمله آغاز نمایش که با آیتم شأن نزول حدیث کساء، دوره صدر اسلام و پیامبر(ص) می باشد که به واقعه تاریخ اسلامی پرداخته شده است.

,

وی با بیان اینکه عوامل نمایش ستارگان درخشان یک، دو و سه یکی هستند، افزود: این موضوع یکی از عوامل موفقیت این نمایش محسوب می شود که موفق شدیم به بهانه این برنامه یک تعداد از جوانان مؤمن، انقلابی و هنرمند را در کنار یکدیگر جمع و کنیم.

,

لطیفی با بیان اینکه کلیه عوامل ستارگان درخشان از جوانان مستعد و انقلابی استان گیلان هستند، افزود: همه عملکرد ما در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر فرمان آتش به اختیار ایشان است که این دوستان وظیفه خود را در این راستا بدین شکل ادا می‌کنند.

,

وی با بیان اینکه مردم استان گیلان ارادت و ولایت پذیری خود را از زمان دوران دفاع مقدس با تقدیم هشت هزار شهید و تا به امروز در صحنه های مختلف انقلابی به ویژه راهپیمایی روز ۸دی نشان داده اند، افزود: استقبال مردم از ستارگان درخشان یک و دو نشان داده است که هر جا پای ارزش ها و انقلاب در میان باشد جانانه وارد عرصه خواهند شد.

,

مدیر اجرایی نمایش ستارگان درخشان۳ با اشاره به نقش و ولایت مداری مردم، ابراز کرد: امروز نوبت به مسئولان است که جهت حفظ و توسعه نظام و انقلاب مانند مردم پا به کار باشند و قطعا مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهیم زد.

,

لطیفی با بیان اینکه امروز همه ما بدهکار شهید کوچک زاده ها و سیرت نیاها هستیم، افزود: از مسئولان عرصه های فرهنگی استان گیلان انتظار می رود که اولویت و نگاه خود را بر بسترسازی در جهت گفتمان مباحث انقلابی و اسلامی متمرکز کنند.

,

انتهای پیام/

]
مدیر اجرایی نمایش ستارگان درخشان۳ با بیان اینکه امروز همه ما بدهکار شهید کوچک زاده ها و سیرت نیاها هستیم، افزود: از مسئولان عرصه های فرهنگی استان گیلان انتظار می رود که اولویت و نگاه خود را بر بسترسازی در جهت گفتمان مباحث انقلابی و اسلامی متمرکز کنند.