جمع آوری کمک های مردمی برای آوارگان میانماری در زنجان/ بیش از 4 میلیون تومان جمع اوری شده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهرام میرزایی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، از فراخوان عمومی جذب کمک های نقدی به نفع مسلمانان آواره و بی سرپناه میانمار در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان زنجان برای کمک به آوارگان میانماری اقدام به جمع آوری کمک های مردمی کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با بیان اینکه جمع آوری کمک های مردمی برای آوارگان میانماری در استان زنجان آغاز شده است، ابراز کرد: جمع آوری کمک های مردمی در استان زنجان تا اول مهر ماه ادامه دارد.

,

مدیر عامل جمعیت هلال احمر زنجان عنوان داشت: جمعیت هلال احمر استان زنجان با عنایت به افزایش درگیری ها و اقدامات غیر انسانی و به دور از وجدان بشری علیه مسلمانان بی پناه کشور میانمار و بنابر تاکیدات دبیرکل جمعیت، سازمان داوطلبان در راستای اهداف و برنامه های بشردوستانه خود وظیفه دارد با بهره گیری از همت والا و توان بالقوه خیرین، داوطلبان و ملت شریف ایران، برای حمایت و همدردی با هم نوعان و مردم بی دفاع میانمار اقدامات لازم در خصوص برگزاری فراخوان جذب کمک های مردمی را در سراسر کشور اجرا کند.

,

میرزایی تصریح کرد: چادر های جمع آوری کمک های نقدی جمعیت هلال احمر مستقر در سطح شهرستان های زنجان،خدابنده،خرمدره، ابهر، طارم،ایجرود،ماهنشان آماده دریافت وجوه نقدی مردم شریف استان تا اول مهر ماه است.

,

وی خاطرنشان ساخت: شماره حساب 99999 بانک های ملت، ملی، صادرات، رفاه کارگران، مسکن، دی ، تجارت، سپه، شهر و آینده برای واریز وجوهات نقدی مردم در نظر گرفته شده است.

,

انتهای پیام /

]
مدیر عامل جمعیت هلال احمر زنجان با بیان اینکه چادر های جمع آوری کمک های مردمی برای آوارگان مسلمان میانماری در سطح استان زنجان مستقر شده است، گفت: تا به امروز بیش از چهار میلیون تومان برای کمک به آوارگان میانمار توسط مردم خیر استان زنجان جمع آوری شده است.