اجرای بیش از هزار برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرزنجان،سردار جهانبخش کرمی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ، با بیان اینکه خیلی از جوانان و نوجوانان دقیقاً از اوضاع و احوال هشت سال جنگ تحمیلی باخبر نیستند، اظهار کرد: باید دوران دفاع مقدس به جوانان نسل امروز جامعه گفته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرزنجان,

وی با اشاره به اینکه علل و عوامل وقوع جنگ بین ایران و عراق به جوانان امروز جامعه تبیین  شود، ابراز کرد: وقوع جنگ ایران و عراق به خاطر اختلافات مرزی و درگیریهای جغرافیایی نبود بلکه بخاطر ارتباط تنگاتنگ با انقلاب اسلامی بود .

,

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه هشت روز بعد از 22 بهمن اولین تجاوزات مرزی علیه ایران شروع شد و تا 31 شهریور ماه 1359 بیش از 2 هزارو 500 تجاوز نظامی در مرز های ایران اسلامی صورت گرفته بود، عنوان داشت: هدف دشمن از بین بردن انقلاب و نظامی اسلامی بود.

,

سردار کرمی با اشاره به اینکه سازمانها و ابر قدرت های می توانستند از وقوع و ادامه جنگ جلوگیری کنند، تصریح کرد: سازمانهاو ابر قدرت در مقابل جنگ بین ایران عراق سکوت کردند  و هیچ اقدامی در راستای جلوگیری یا ادامه جنگ انجام ندادند.

,

وی با بیان اینکه رمز موفقیت انقلاب اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی عنایت خداوند، وجود حضرت امام خمینی (ره) و رهبری در دوران جنگ و حضور عاشورایی و جهادی مردم در جبهه های جنگ بود، افزود: اگر امروزه هم ابر قدرت های جهان نمی توانند تجاوز نظامی داشته باشند بخاط حضور مردم همیشه در صحنه و رهبری انقلاب اسلامی است.

,

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از دستاوردهای مهم  هشت سال جنگ تحمیلی مجاهدت شهداء،ایثارگران،بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی و مردم استقلال سیاسی ایران اسلامی است، ادامه داد: امروزه به برکت مقام معظم رهبری بسیج جهان اسلام شکل گرفته و قدرت در منطقه در دست بسیجیان و نیروهای مقاومت است.

,

سردار کرمی با بیان اینکه باید برای حل مشکلات کشور از تجریبات دوران دفاع مقدس استفاده کرد، اضافه کرد: یکی از ویژگیهای مهم دوران دفاع مقدس این بود که خود مردم وارد میدان شدندو مشکلات را حل کردند.

,

وی با اشاره به اینکه اگر برای حل مشکل کشور با مدیریت جهادی و عزم و اراده ملی به صحنه وارد شویم مشکلات اقتصادی و اجتماعی حل می شود، خاطرنشان ساخت: عزم ملی و مدیریت جهادی بسیار مهم است که هر کجا استفاده شود موفق خواهیم شود.

,

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه سپاه استان زنجان نیز طبق ثنوات گذشته برنامه های متععدی را به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار می کند، تاکید کرد: بیش از هزار برنامه در سطح استان زنجان برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس پیش بینی شده است.

,

سردار کرمی با اشاره به اینکه رژه نیروهای مسلح به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در 31 شهریور برگزار می شود، گفت: برگزاری رژه نیروهای مسلح در استان زنجان با حضور مسئولان و مردم شهید پرور  استان زنجان برگزار خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه یاداوراه شهدای غرب و شمالغرب کشور در دوم مهر ماه سالجاری در مجتمع نور برگزار می شود، اظهار کرد: پیاده روی خانوادگی قبل از شروع ماه محرم از برنامه های شاخص سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان است.

,

انتهای پیام /

]
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان زنجان بیش از هزار برنامه توسط سپاه انصارالمهدی (عج) برگزار می شود.