سومین سایت دفن پسماند استان گلستان در مراوه تپه راه اندازی می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "مولام وردی یازرلو" مدیرعامل مدیریت پسماند استان گلستان در جمع خبرنگاران در خصوص راه اندازی، ساماندهی و دفع زباله در سایت سوم مراوه تپه گفت: این سایت در مساحتی بالغ بر5 هکتار طراحی شده است که در حال حاضر ساختمان نگهبانی، باسکول، حفر ترانشه، حصار کشی اطراف سایت و فنس کشی با اعتباری بالغ بر330 میلیون تومان آماده بهره برداری می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

* کارخانه کمپوست آزادشهر که از لحاظ تکنولوژی جزوء کارخانجات به روز درکشور می باشد

, * کارخانه کمپوست آزادشهر که از لحاظ تکنولوژی جزوء کارخانجات به روز درکشور می باشد, * کارخانه کمپوست آزادشهر که از لحاظ تکنولوژی جزوء کارخانجات به روز درکشور می باشد,

وی افزود: کارخانه کمپوست آزادشهر که از لحاظ تکنولوژی جزوء کارخانجات به روز درکشور می باشد و با ظرفیت 250 تن در هر شیفت کاری طراحی و ساخته شده است که هم اکنون فاز تکمیلی آن که احداث و تکمیل سالن تخمیر شامل کف سازی و نصب سوله در حال اتمام می باشد.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند استان گلستان در ادامه گفت: عملیات کف سازی سالن تخمیر آزادشهر با اعتباری بالغ بر 630 میلیون تومان و ساخت سوله سالن آن با اعتبار 820 میلیون تومان اجرا شده است.

,
,
,

"یازرلو" اظهار کرد: همچنین درفاز دوم جهت ادامه کف سازی سالن تخمیرو احداث زمین دپوی کود با هزینه بالغ بر 500 میلیون تومان در حال اجرا می باشد.

,

وی اضافه کرد: از اقدامات انجام شده این سازمان از سال 1395 تا کنون میتوان به پیگیری جذب حداکثری اعتبارات ملی و اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری که بالغ بر9200 میلیارد ریال که در قالب احداث سومین سایت دفن استان در مراوه تپه ، احداث و تکمیل کارخانه کمپوست آزادشهر، ساماندهی مرکز دفن آزادشهر وحفر ترانشه، اورهال کامل کارخانجات کمپوست آزادشهروآق قلا، خرید و بازسازی و تعمیر ماشین الات سنگین مراکز دفن شرق و غرب استان، اصلاح و بازسازی و راه اندازی تصفیه خانه سایت آق قلا ، انجام پایش دوره ای چاههای بالادست و پائین دست سایت لندفیل آزادشهر، کمک به اجرای طرح تفکیک از مبداء شهرستانهای مینودشت ، آق قلا، کلاله، زمینه سازی و پیگیری جهت احداث صنایع تولید انرژی از زباله ها و ورود سرمایه گذار بخش خصوصی را می توان نام برد.

,

این مقام مسئول گلستانی، گفت: مبلغ 640 میلیون تومان جهت اجرای طرح تفکیک زباله از مبداء، حصار کشی و ساخت به روستاهای باغو، نصر آباد، یساقی، شیخ لر، آق قمیش، الفجر، پیرواش سفلی، زیارت و همچنین جهت حصار کشی روستاهای (گلیداغ ، قازانقایه) و ساخت سکو انتقال زباله روستاهای (سلطانعلی ، دوزین ) تخصیص و پرداخت شده است.

,

* طرح تفکیک زباله از مبداء بدون مردم و همکاری آنها امکان پذیر نخواهد بود

, * طرح تفکیک زباله از مبداء بدون مردم و همکاری آنها امکان پذیر نخواهد بود, * طرح تفکیک زباله از مبداء بدون مردم و همکاری آنها امکان پذیر نخواهد بود,

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند استان گلستان در پایان در خصوص اجرای طرح تفکیک زباله از مبداء در استان ناکید کرد: بدون همکاری و یاری مردم شریف استان، اجرای این طرح امکان پذیر نمی باشد.

,

انتهای پیام/

]
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند استان گلستان گفت: از جمله رویکردهای این سازمان در سال 1396 راه اندازی و احداث سومین سایت دفن پسماند استان در مراوهتپه و همچنین تکمیل فاز سوم کارخانه کمپوست آزادشهر می باشد.